2018年6月21日星期四

罪惡城點算?



花家殺到來
切勿再痴呆
慎防妖孽喪
有備免生災

近日坊間正在流行着「喪普發動對紅家嘅貿易戰已經進人實牙實齒嘅階段、罪惡城難免會受株連、到底我們應該如何自處」嘅熱話。吓、點解又關罪惡城事?唓、咪就係罪惡城是中土一部份囉!但有人話、花家給予罪惡城特殊地位嘅喎!嗱、話雖然係咁講、但花大叔反口覆舌已成常態、只有那群滿腦了黃色嘅懵仔才會相信架咋!何況、現在講緊嘅係花家利益呢?別忘記、喪普一上台就講到明天下皆不着、惟有花家着嘅。為咗花家先着、話之全世界都躀低晒啦!在咁嘅情形下、區區罪惡城算係個屁嚟咩?吓、唔信。那就擘大雙眼、慢慢去睇清楚啲花大叔點樣糟質本城、就知到我冇呃你架喇!

罪惡城總係有一群㒼塞嘅家伙、一味掹着老番衫尾搵着數、還當正自己係超級紫荊人。殊不知在老番心底裡面、實在係睇唔起這班不認宗不認祖嘅家伙的。試問、你可曾有見過或聽聞過、老番會容許一群欺宗滅祖嘅家伙在大教館當教職嗎?但是罪惡城卻彼彼皆是。你知到點解嗎?因為老番嘅政策就是、在撤出殖民地之前例必先培植出一群餘孽為患下家莊吖嘛!吓、又唔信?嗱、你可以去問問那群高舉龍獅米字旗、而且一心想着獨立後成為影聯邦一份子嘅獨派人馬、究竟佢哋以何種身份自豪、我可以保證佢哋嘅答案就係影籍身份。但諷刺嘅係、人家大影細閣卻利用「括弧海外」來辨別他們的不入流影籍身份。獨仔獨女呢種一廂情願嘅愚蠢心態、不是既可憐又可笑嗎?例如那些動輒便跑到花家告洋狀嘅家伙、滿以為花大叔真的會為佢哋出頭同阿爺「鍊」過。殊不知人家只係送些狗量滿足一吓其貪焚、好讓他們忠心不異的在本城搗亂而矣!嗱、風水佬呃你十年八年、花大叔視罪惡城為中土一部份嘅事實、很快就會在其對紅家制裁行動中反映出來的。城中妖孽又將會變喪屍以之配合咯!大家不妨疊埋心水等着瞧吧!

14 則留言:

  1. 以前啲人就話食鴉片食上癮,依家就好多人食狗糧都一樣會食上癮,都係冇得救㗎啦,大家只好自求多福啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲叫作「人吃人糧、狗吃狗糧」吖嘛!

      刪除
  2. 花家殺來勿痴呆
    慎防妖孽免生災

    回覆刪除
  3. 痴瘋在97前都未出世,人反佢又反,佢都自認好多香港以前啲歷史佢都唔知。
    好多人逼爆玻璃排隊去拿取映國護照,後來才領到一個完全沒有居留權的“括弧海外護照”!
    痴瘋鬼知咩,被洗腦中毒,仲走去英尾求乞。真係失禮死人! 花國專登捧佢上位,真係陰毒!搞到佢神魂顛倒!猛噉拉住鬼佬衫尾叫阿爸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 痴瘋父子同心、而且痴父曾經講、為痴瘋踎監而感到光榮架!

      刪除
  4. 域Sir,大約30年前我和朋友去歐洲玩,由法國坐船入境英國,朋友和他老婆拿的就是香港英國護照有括弧海外,俗稱BNO,他們不知道以為自己是英國本土,走英國護照通道British passport ,後來他們比趕出來行和我的英聯邦國家通道,我過関一句都冇問我,看一看我澳洲護照就蓋印走得,而我朋友夫妻就慘了,左問右問攪了一排,最後比咗一張紙條,寫上you are required further information ,叫他坐在一旁等,後來他們連行李全部帶入房,問他們來英國做乜?帶了多少錢來?最後連行李都要全部倒出檢查,看看有冇唐餐館的信和地址,大概怕他留在山英國唐餐館洗大餅做黑市居民,攪了幾粒鐘才准入境,朋友發誓以後永不到英國。
    他問我點解我一句話都冇問?我話好簡單,只有英國佬來澳洲做黑市居民。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai兄、我也聽聞同事講述過類似遭遇。所以我將那本BNO擺咗喺櫃桶底、出外時是拿天朝公民戶照、只覺一路暢通無阻、方便得很的。

      刪除
  5. 罪惡城有咁多妖孽,無論有冇貿易戰,都唔會有運行架啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爺都忍得啦!小市民只能自求多福架咋!

      刪除
  6. ☾*。。💫好友🌜甜夢安睡☁。。゚๑🌛
    🌟開心萬事得🎈╠╣aΡpy週五✨
    ╔══╗────╔╗╔═╦╦╗─╔╗╔╗♦
    ║╔═╬═╦═╦╝║║║║╠╬═╣╚╣╚╗☆
    ║╚╗║╬║╬║╬║║║║║║╬║║║╔╣★
    ╚══╩═╩═╩═╝╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝✬
    ──────────────╚═╝晚安º¨⊹

    回覆刪除
  7. 嗰班唔係㒼塞傢伙,只不過角色需要!我估佢哋都知去告狀起唔到作用,但賣國可以求榮,又何樂而不為呢?

    回覆刪除