2018年6月16日星期六

貿戰開打



乍看似牛不是牛
公然發難博倒流
牛高馬大鬼都怕
欺人以刃勢堪憂

喪普體跟肥恩簽定四項空泛協議之後馬上轉過頭來向紅家反口、並向五百億元紅家入口貨品徵收25%關稅。有人話、喪普呢頭跟肥因講掂數、嗰頭就跟為「喪肥會」穿針引線嘅紅家翻臉、正式係過橋抽板嘅卑鄙小人。嗱、我唔係黑心、以喪普嘅為人來說、會見肥恩無非是為花家中期選舉造勢、當大局定下來就會反口嘅。莫講話花軍撤離東北亞係老點街坊、即使那裡稍為太平都不符合花家利益。其實很多街坊都看得出、喪普跟肥恩簽嘅所謂協議只係四個毫無內容嘅框框、一切有待日後商量。嗱、既然要商量就有機會反枱。你估花家中期選舉過後喪普會唔會反枱?無論條數點計、都計唔出點解喪普會如此遷就肥恩。因此、我相信這次喪肥會只係喪普定下來嘅借艇割禾之計嚟。

從喪普今次要對紅家入口貨增加關稅看來、只是第一步。隨着而來的就是把北弱也拉到南海巡航、使力去煽動島獨分子和狀大島獨聲勢、找藉口誅殺在花家投資嘅龍資企業、總之務求迫到紅家翻臉就是。我相信、就算紅家肯硬吞這口氣、花家打壓亦會陸續有來的。我哋龍族有句叫「長痛不如短痛」嘅老話、以其被花家不斷威脅和踢索、倒不如實牙實齒拼一場、看看誰能笑到最後。依我睇、喪普就係想咁。只要他大喝一聲、願意跟花家聯手對付紅家者免增加關稅嘅話、歐㒼廿八族、架仔、南寒等肯定加盟。到時龍族將會成為箭靶。在白番嘅理念裡面、世界上只能容納一個強權。若然有另一個強權誕生必有一戰。這叫一山不能藏二虎。你唔咬佢、佢就咬你、想避都避唔來。

冇錯、以紅家今時今日的實力、無論是跟花家打貿易戰、抑或打真軍、結果都會身受重創。之但係、就算紅家肯簽城下之約、花家都唔會放過紅家的。歷史證明、龍的傳人是輸得起的。由晚青八族聯軍、架仔入侵嘅八年苦戰、六十年代大饑荒和唔化大革命、因南天門事件而遭全世界制裁都撐得過去、現在龍族的拳頭比任何時間都硬淨、難道反而害怕起來嗎?要來的一定來、逃也逃不掉、倒不如拋開幻想奮力迎戰吧!

19 則留言:

  1. 好友🌈我的早晨🌞你的午安好嚟⛅
    ♦º°¨*₡Ϡ๑
    ╔═════╗♥¨°💖
    ║░═══░║💕。゚♡💗
    ╚═════╝💚╔═╩═╗💞
    ░══╬══░💛:╬╬:💘
    ░░░║░░░💙:╚╬═:💜
    ❥*¨❣❉ღೋგ*❤ഐ✾
    ╠╣aΡpy週曰🎈開心萬事得

    回覆刪除
  2. 域Sir, 尋晚 ADR 港股先跌後回穩表現冷靜,照牌面睇老表係唔會怕架,肯定绝不退縮,喪普即管放馬過來一戰.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實這場仗遲早都要打、早打遲打都一樣。可以肯定就係、冇贏家的。

      刪除
  3. 域兄,你這篇分析得好好,但你又點知中國唔會再韜光養晦? 原因,我諗係有太多龍族嘅人做緊花家人質,同時亦有很多漢奸喺度通風報信!

    回覆刪除
    回覆
    1. 恕兄、今期輪唔到紅家想或不想開戰、因為主動權是在喪普手上。注於二五仔呢家嘢、全世界都有、只係龍族特別多而矣!

      刪除
  4. 條友處事「特」別不明「朗」而且不靠「譜」,言而無信,反覆無常,出爾反爾。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實喪普被花家對手迫到埋牆角、唔多搞啲轉移視線嘅事出嚟、恐怕日子更加難過。呢條友被人迫得幾迫、癲起上來、分分鐘整鑊世界大戰出嚟都有可能架!

      刪除
  5. 今次早有準備,你來500億,我回返500億。
    你先行340億,我亦先行340億。
    我痛你都會痛,睇下邊個忍得痛多D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依在下睇、喪普最終目的係要阻止龍族攀上「科技大族」嘅地位。如果貿戰贏不了、極有可能發動戰爭。我相信白番在這個環節上是有共識的。

      刪除
  6. 我又唔覺得喪普有意針對紅家,反轉豬肚係佢慣常法,睇下佢去完加拿大開會後,轉頭去到新加坡,就立即批評加拿大總理虛偽,跟住唔承認七國會談,所以喪普真係無改錯名,喪喪哋架!

    回覆刪除
  7. 喪普自上場即受到公民示威反對,一直又被調查通俄種票事件,正是週身唔聚財。
    都未見過一個花國阿頭咁多事實嘅,就是在這樣的不穩定中,當奴侵就胡作非為啦。
    紅家可以唔同佢買大豆,唔同佢買石油。花國啲經濟學家都畀侵侵激死啦!農民都苦了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在花家有人讚喪普、亦有人噓佢。一個能夠坐上花家一哥寶座嘅人、其一言一行都有其深意。我們就慢慢睇吧!

      刪除
  8. 苦難的大中華,就是如此一步步的艱辛撐過來,天佑中華!

    回覆刪除
    回覆
    1. 以大陸今日嘅人氣看來、主流意見是支持紅家跟花家痛痛快快打一場的。既然是眾志成成、就冇問題矣!

      刪除
    2. 理應如此, 阿彌陀佛!

      刪除
  9. 喪普跟肥恩, 都係不受歡迎之人...

    回覆刪除