2017年12月11日星期一

肥仔恩的自白



我講嘅話你唔聽
惟有霎時嚇一驚
搞你唔掂我冇偈
惟有攬住一鋪清

我係北寒現任大佬金睛恩、人人都稱我為肥仔恩。自從我爺爺金日繩當老大時就開始受花大叔嘅死氣。當我老爸金睛日做大佬時除咗受花大叔死氣之外、過要聞紅老大嘅屁。所以到咗為呢一代決不再受氣兼聞屁。我要學東方紅伯伯一樣、搞壇大核彈出來篤眼篤鼻。今日呢個世界已經係皂白不分、那群牆頭草把惡棍捧到天上去、將善良如我的人踩落十八層地獄。所以我必須發奮自強、非要把這個不公義嘅世界扭轉過來、為所有像我一樣受着惡棍欺壓嘅人們討回公道、並創建出一條生路來。

世界上嘅財庫和權力都集中在一少撮惡棍手中、而那群投機取巧嘅弱雞人們為咗討好惡棍便助紂為虐。當年嘅結義兄弟、今天變成非友非敵、連我都分不清楚到底我哋係乜嘢關係。可不是嗎?你睇、紅家與我家本屬志同道合的結義兄弟、但今日嘅紅老大跟我嗰個敵對嘅孖生兄弟南寒交情甚篤、跟我就貌合神離。花家為咗要獨大、而將我欺壓尚可以理解、但那紅家會居然搞個甚麼半島無核化出來禁止我家發展核彈就完全違反道義。我家是一個主權獨立家族、而且紅老大跟花大叔好傾好講而將我孤立、點解仲我要去遵從那見鬼的半島無核化?你們那些大家族只管搊着人家個心口講世界安全、而我就連自衛都不准、這算是那一家的道理?人人都指責我肥仔恩係冇性嘅、仲話我隨時都會點爆個核彈。我話做知啦、以我區區核彈實力、極其量只能發揮遏阻惡棍對我用核、即使畀個天我做膽、都唔敢點爆個核彈嘅。因為打起嚟、首先死嗰個一定係我。因此呢類咁嘅指責、只不過是惡棍要以此來掩飾其(只取大家族惡晒、不許小家族過好日子)政策嘅手法嚟。但係我肥仔金決不賣賬、誓要同你哋呢班惡棍死過。

12 則留言:

  1. 言之有理,振振有詞,鏗鏘有聲,人有我有(核彈)!
    此乃四有宣言,是不可玷污的……

    回覆刪除
    回覆
    1. 有道理都冇用。因為呢個世界係以利益為首的。

      刪除
  2. 肥仔!我支持你!所謂寧要核子不要褲子!老虎都要整多十零二個核彈,咁花大叔先至唔敢輕舉妄動。

    回覆刪除
    回覆
    1. 花大叔一定唔容許、就算係紅家都不能接受屋企周維都變成火藥庫。

      刪除
  3. 好友⛅藍天白雲🌈早晨🌞午安好
    💕開心萬事得🎈╠╣aΡpy週一💞
    ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗
    💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█¸💜
    💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_გ💚
    ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝🐈

    回覆刪除
  4. 肥仔恩的自白講得好,撑你!

    回覆刪除
  5. 勝者為王,敗者為寇,肥仔恩射個飛彈出去,就人人喊打喊殺,同一時間,花家同北極熊咪一樣係咁射,不過就冇人出聲啫。
    惡人就係有特權的。
    肥仔恩如果唔係有核彈,一早就被花家郁左,步喉菜恩(都係阿恩喎)後塵啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真、肥仔恩並冇傷害過別家、也冇發動過戰爭、極其量就係製造核彈自保。即使係咁、佢冇運行居多。因為佢只不過是隻糕羊而矣!

      刪除
  6. 自大肥仔,有幾多人撐呢....(~_^)

    回覆刪除