2015年1月19日星期一

言論自由也有代價?



言論自由有代價
否則人皆冇有怕
西方侮辱回教論
惹來土彈周圍炸

近日紫荊大教館大學徒會出版的一份叫「鶴丸」嘅刊物被縣太爺點名批評涉嫌煽動「講讀」之後、白鴨幫幫主瞓街姐馬上企出來伸張正義、並嚴詞斥責縣太爺打壓言論自由。冇錯、言論自由是人民應該享有嘅權利、之但係是有代價的。一向崇尚言論自由嘅北劣顛國在多年前出現了一部叫「殺蛋的詩編」嘅書惹得全球回教徒憤怒、而波斯國教主亦頒發全球追殺令追殺有關作者。事隔多年發難西國的一份名為「查你周報」嘅刊物涉嫌以漫畫形式諷刺回教先知、結果其出版社受到炸彈襲擊、並當場炸死十數人。從以上事件看來、足以證明言論自由的確是有代價的。

紫荊城打壓言論自由並非新鮮事物、早在五六十年代城中黑幫遍地開花、新成立幫會數目之多、可以講得上是前所未有過的。黑道中人為着確保不會被人混水摸魚、通常都是以一此特定嘅語言、詩句、手勢、以及埋枱講數時以碗筷等食具罷陣作溝通的。當時巡捕房亦成立反黑組專門對付黑幫非法活動。如果探員發現有人在公眾地方以上述方式溝通就會馬上將之拘捕、並控以在公眾地方從事三合會活動和身為三合會成員等罪名。當時政府雖然並無禁止市民講黑話、但當有關人士被發現從事這些活動時就會被拘捕。照咁睇嚟、當年政府豈不是涉嫌搞白色恐怖和打壓言論自由?可惜當時未識瞓街姐、否則黑幫人馬就可以堂而皇之在馬路中間開張枱講數都冇有怕喇!係嘛?!!


16 則留言:

  1. 域兄,當時是因為冇「黑xx」吖嘛!而今連無間道都有,咁就會互相包涵,互相保護啦……河蟹也不只是中國才有!

    回覆刪除
  2. 域兄晚上好,
    昔日香城有人喺電台講兩句嘢都比人用電油燒死, 現今環觀世界, 言論最自由嘅都係紫荊城喇,

    你翕我又翕
    一於當袐笈
    講完冇責任
    唔會俾人濕

    回覆刪除
    回覆
    1. 狹華娃兄、現在時代唔同咗喇!

      當日頭耷耷
      見錢唔曉執
      今日變成龍
      人多便靠恰

      刪除
  3. 域 Sir,以前我有幾位朋友當差,一位剛好如你說的反黑組探員,他身材高大,靓仔有型,有一位高級女幫辦對他情深一往,委身下嫁於他,冇耐就叫他自動辭職,可能怕人睇唔起,取笑,而我呢位朋友冇一技之長,咪去咗加大埔一油站做入油員,後來又走去售货員,記得有次和他飲早茶,我問他要叫幾多籠點心?佢話古惑仔唔鍾意叫幾籠,叫幾碟,因為幾籠即是坐牢幾年喎.
    我老妻以前是皇家警隊衝鋒隊文員,有一次我去接她放工時,顺便車埋一位便衣陀槍師姐,呢位亜姐習慣講粗口,不過講得仲多過我,佢仲開聲問我有冇好男仔介紹?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佩服便衣陀槍師姐咁率直,好男仔介紹女仔習慣講粗口嗎?!

      刪除
    2. Stella 姐,我以前在舊yahoo 博的一位博友處留言,講起去埃及旅行時,有位女團友去過三次埃及,她是評稅任職稅務局,她跟我老妻說仍是雲英未嫁,仲講笑問有冇單身好男人?唉,成五張咯仲點揾?好的結哂婚,唔好的要來做乜?

      刪除
    3. Wai 兄、講粗口呢家嘢確實唔係男士專有嘅、在我當公人期間曾經接收過多名由監房轉職過來嘅伙計、其中有數名女伙計出口成文、個個都講得一口流利粗口、十句話中有九句粗口。我曾花費唇舌希望佢哋可以改一下、點知佢哋在我面前忍口、但一出我嘅房門就一切即舊、都可謂嘥聲壞氣。

      刪除
  4. 回覆
    1. 如果多些人能夠咁做、我們的社會肯定會和諧得多。

      刪除
  5. 依家啲人亂咁噏野,明明係惡意中傷,但又美化為言論自由,以為可以就咁推卸責任。喺香港最多俾人告誹謗,喺法國就連命都無埋。教宗喺菲律賓訪問時,都有提及到言論自由,不等同詆毀別人。我之前都講過,學聯同班搞屎棍議員出嚟搞咁多野,明顯係想香港搞獨立,不過唔敢講出口啫!依家(學院)亦都係鼓吹獨立,但就美其名為探討港獨問題,呢啲咪叫:又想威,又要戴頭盔囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛獵兄、在下有個想法、依紫城今日情勢睇嚟、大有欲擒無縱之勢、現在亂搞一通嘅人將會變得越來越乞人憎、估計在適當嘅時候上面就會一棍打落嚟、到時恐怕連頭盔都頂唔住矣!

      刪除
  6. 今次西方世界好似義正詞嚴,如果有日喺回教國家,有刊物對諷刺和侮辱爺蘇,你估又會唔會有D基督、天主狂熱份子,做出更恐怖既事呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 追求自由兄、當今世界只計後果而不問前因、那些的謂價值觀其實是某些自圓其說、一般人並唔係唔知到、只係利益大於道義而矣!

      刪除
  7. 老師給我紀念册留言:「凡事三省之」我記到而家,我相信慎言都一樣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 從前師長導人向好、今日教棍有政治無道義矣!

      刪除