2017年3月10日星期五

未打先輸?


看似有機不是機
未曾出賽已包屘
諸君咪話唔講理
今次分明食硬嚟

江湖上盛傳、即使阿薯打贏香主擂台爭霸戰、總舵也不會任用他的。近日阿薯公開質疑、睇唔到點解總舵會拒絕任用一個在分舵當上十年大頭目嘅人。然而、人地堂頭目飯婦人卻跳出來話、委任香主是比委任大頭目既標準更加嚴格、即使在分舵當上長時間大頭目、亦不等同可以當香主的。如是者過咗日、飯婦人又再跳出來講、阿月能夠團結紫荊人而阿薯就不能。有人質疑、阿薯𠸎班街坊都不知幾老友、點解話佢唔得?我想街坊大概誤會飯婦人講話嘅意思、在她口中嘅紫荊人並不包括普羅大眾、而係指小圈子而言的。就係因為阿狼只懂得團結大圈而不團結小圈、才會鬧出咁多麻煩事故幹。明未?依我睇、今次阿薯嘅香主春秋大夢大概發唔成咯!

當下反盟炮製出那套「妖蜓三百豭」軟件是不能獨立運作、係必須得到小圈子圍內那套「反狼」硬件配合才能產生效力。之但係、紅家會今次硬橋硬馬、擺到明要阻止小圈子向反盟提供硬件、若然阿薯真的殺出來、等同小圈裡面嘅五家族、十三會、以及十八寨(俗稱三十六堂)齊跟紅家會公開擘面、到時紫荊分舵將會面對玉石俱焚嘅局面。但我唔相信唯利是圖嘅大老闆、會愚笨到寧願拋棄隻會生金蛋嘅雞、都要揀條死路來行囉!記得在兩年前反盟與黃衛兵發爛渣期間、紅家會喉舌蠻逑社不點名指出、在分舵三堂十三組嘅頭領之中有人與黃衛兵勾結、並講明將會在有須要嘅時候公開他們的名字。嗱、唔知真定假、近日江湖上流傳、三個大頭目合唱、兩個不依譜、唱到走晒音。俗語有云、明哲保身吖嘛!冇人會愚蠢到明知結果一定係賠了夫人又折兵、仲要死𨂐個頭埋去嘅、係嘛?!因此、江湖上流傳、反盟並不是想贏擂台、而係要借今次機會搞起事端、為二佔創造條件、唔似係吹水唔抹嘴。究竟事實真相又係點嘅呢?大家不妨走着瞧吧!


18 則留言:

  1. 我諗今上是要發放一個訊息,那就是順我者生逆我者亡……

    回覆刪除
  2. 阿薯贏出代表係反盟做王成功, 由反盟勝出。
    咁總舵在用與不用之中取捨, 用就未來幾年都會大大獲, 獲獲金, 而唔用就一次過, 俾人XYZ。
    兩者取其輕, 段估總舵唔會好似紫荊分舵咁冇用, 任由自己養嘅紫荊電台, 專咬主人啩。
    去到咁嘅情況, 三十六堂咪即係搬石頭砸自己腳。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依總舵近期強硬表現看來、拒絕委任一啲都唔出奇。

      刪除
  3. 阿月嘅香主春秋大夢大概發唔成咯!

    回覆刪除
  4. 巴塞都可以反勝,任何事都有可能發生嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀、世事無絕對、我們就睇戲咁睇好了!

      刪除
  5. ✨超快又╠╣aΡpy週末喇喂🌟
    好友♦・゚☁晚安呢🌜🌛💤甜夢安睡
    ★ O
       o
     .∧_∧・。☆
     ( ・ω・ )
     |⊃/(___✬
    /└-(____/
     ̄ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄•*¤
    ✾ღೋ❉₡•*¨Ϡഐ*

    回覆刪除
  6. 哈,大家等住睇好戲吧!

    回覆刪除
  7. 域Sir,三個任我揀,我揀大法官。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai兄、如果真係有得揀、我決不會揀這三人之中任何一個。

      刪除
  8. 依我睇再過十年亦改不了多少。

    回覆刪除