2017年2月6日星期一

選戰的疑惑



你知我知大家知
無權取捨詏無依
虛擬問責包呃秤
倫常反目更多餘

眾所周知、紅家會內部是存在着「現任總舵主平近男嘅平系、以及親過氣總舵主鋼閘民嘅鋼系」兩股勢力。因此同是親宗人士、會有不同立場嘅現象。已報名參選紫荊分舵香主既(胡判頭、葉柳、薯仔華、揼雞鄭)四個人裡面、有兩人都暗示自己獲得紅門垂青。之不過、無論橫睇、掂睇、都分辨唔出究竟係那一方勢力祝福佢哋。難怪選委們人人唔表態、個個拒出聲啦!須知到、萬一睇漏眼埋錯堆嘅話、就真係杰撻撻吖嘛!呢嗱、話口未完、那群早前大力吹捧薯仔華嘅眷制友、得知揼雞鄭參選之後竟然紛紛縮沙或轉軚。照咁睇嚟、揼雞鄭嘅後台似乎系被睇高一線。問題係、夠究揼雞鄭嘅後台係姓平嘅、抑或係姓鋼嘅呢?坦白講、我就睇唔出咯。唔知你又睇唔睇得出呢?

近日江湖上不斷流傳、紫荊分舵香主阿狼原來係姓鋼的。咁即係話、打着延續阿狼路線旗號參選嘅揼雞鄭亦都係姓鋼嘅。傳聞亦指、西廠大佬雙料明、講馬廠大佬缸瓦王、紅門喉舌戴公保和民匯甫、兩大的系幫派宮聯和眷聯、坊間嘅愛講乜乜、幫講物物、以及支持揼雞鄭嘅豬營和眷制各路人馬通通都是姓鋼嘅。照咁睇嚟、總舵底下無忠士、大概只有吹捧薯仔華嘅泛㒼、以及極端反宗幫派才是擁護總舵架喇!呢類荒謬成咁嘅傳聞、真係另人越聽越糊塗。呢嗱、當年南下冧鎮幫助阿狼奪得分舵香主之位嘅榴槤東副總管、明明是來鉗制扶豬滅狼嘅前講馬廠大佬尿龜、而當時傳聞卻指尿是姓鋼的。問題係、既然同是姓鋼的、又豈會架忌冷互片?依我睇、呢單嘢唔使問阿貴、梗係有人刻意誤邊選委、從而呃選票而矣!當今嘅制度係由1200人組成嘅小圈子操縱整個選舉。試問一聲、如果閣下係當中嘅特權分子之一、你會唔會跟候選人先來個討價還價、然後將票投給能滿足你個人要求嘅人呢?當你明白小圈子選舉係乜嘢一回事之後、你自然會明白點解有人要盡其破壞之能事去摧毀大眾嘅投票權、而自己又要拚老命去爭個選委來做架喇!仲有呀、你又有冇想過究竟是姓平的抑或是姓鋼的勢力、在幕後操盤摧毀你和我嘅投票權呢?如果想到嘅、唔刻通知一聲啦!好嗎?


15 則留言:

  1. 域兄,你講得好複雜呀,我愈聽愈唔明…
    咁我諗那班選委,佢哋都係一樣唔明,唔明邊一個被今上眷顧。所以呢…我希望選舉時有幾百張白票咁就好啦…
    哈哈…我係唔係好黑心呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔明,不過,我呢的無知婦孺唔明都很正常嘅!咭咭咭!

      刪除
    2. Stella ,你唔明…唔係因為無知,原因是你不是選委!

      刪除
    3. 自從雙失江在冧鎮講話傳入城之後、選情已經明朗化了!

      刪除
  2. 張德江孫春蘭南下談特首選舉
    總舵力捧薯仔華

    回覆刪除
  3. 呢鋪真係好難賭,如果淋病知道自己係真命天子,照計唔應該擺咁高姿態個喎!所謂見光死!除非佢真係咁蠢,驚死無人知佢有人照嘅啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. Philip 兄,有些人真係瞓住都會中槍(中選)㗎,但如果淋病連呢啲政治智慧都冇,我想將來嘅政局仲更加難搞!

      刪除
    2. 現在連眾議堂堂主雙失江都遠道而來替始站台了!

      刪除
  4. 睇到我一頭霧水。
    做得選委都係精甩邊架啦,使乜真係知道邊個係姓鋼定係姓平,只係要知道邊個出線佢就最著數咪得囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 按照當下情況看來、紅家會已經就由誰來當紫荊分舵香主已達成共識了!

      刪除
  5. 小圈子選舉也這樣複雜,花旗特狼甫的全國性投票也好不了許多。
    競選人互揭陰私,鬥個你死我活,真是一潭渾水! 誰為王者兼得民望,恐怕並非易事。

    回覆刪除
    回覆
    1. 在所在下常說、民主跟愚民係孖生兄弟嚟。

      刪除
  6. 域Sir,1200代替700幾萬人嘅心聲,無言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 冇法啦、本來我有機會投票、但係被人搞禍咗、現在只能眼巴巴睇住人家造馬囉!

      刪除