2016年12月14日星期三

無知可以推翻一切?



有兜覆核王
勢兇又夾狼
一聲唔知到
斷估當幫忙

相信係人都知到肚餓就要食、食飽要屙、食嘢要畀錢、屙就去廁所。呢啲普通常識大概唔使人教都知到。相信冇乜人會反對、宣誓係一件莊嚴而且認真嘅事。對嗎?呢嗱、就在剛才之嘛、專業覆核師長兜郭又跳來出表示要維護「郭家尊嚴」而向大法堂提出「撕法覆核」看看垃圾會監誓主任是否失職而導致出錯、並要求重新讓所有垃圾尊貴再宣誓一次。據長兜郭所講、監誓主任事前並冇向宣誓者解釋清楚“點樣至係啱、點樣至係錯”便涉嫌失職、亦即係話尊貴“玩誓”條數應該由監誓主任付責埋單才對。按照長兜郭嘅邏輯推算、任何人在犯案之前唔知到咁做係錯嘅話、就有權以「不知到」為理由向大法師尋求「撕法覆核」讓當事人從頭來過、否則就算判咗罪都要推翻。咁你話、荒謬唔荒謬?

以在下所知、本城係有法條規定、任何人都不得以「不知到」為藉口作為解釋其犯罪理由的。何況在宣誓前、監誓主任已經提醒當事人必須按照其面前嘅樣版宣讀誓詞的呢?事實上、大眾有目共睹、的確係有群人是有備而來、明知而故犯的。他們滿以為可以做台好戲出來討好佢哋嘅擁躉之餘、又可以凸出自己嘅英雄形象。殊不知嘩眾不成、反而令自己捲入官司、仲搞到連份筍工都冇埋、呢啲咪就係陸雲霆睇相、無衰擺嚟衰囉!好嘞、現在東窗事發、人人賴嘢、個個驚青、有人又再請專業覆核師長兜郭粉墨登場、跳出來做爛頭卒、並託辭維護「郭家尊嚴」、實際上係為推翻高級大法堂對支那恆和扑嘢禎嘅判決而鋪路。之但係、人地釋法話到明宣誓係冇take two架啦、呢壇專業覆核師居然搏大霧、想話來一趟魚目混珠、撻「郭家」個朵出來去推翻鐵案、都可謂瞓唔醒矣!喂喂、長兜覆核師大叔、唔該你咪再浪費公帑和浪費大法堂嘅時間、更加咪當所有人都係低B架啦!好嘛?!


31 則留言:

  1. 呢啲人我懷疑佢有精神病,咁嘅邏輯思維都講得出….…
    其實如果要覆核,訂明輸咗要付堂費那就最有阻嚇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講話、佢有高人指引、每次都拿到公援玩覆核架!

      刪除
  2. 域Sir,香江怪事多。

    只係懶唔知,
    宣誓要多次,
    此君乜都知,
    緣何扮白痴。












    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、此人有高人教路架!

      知即是唔知
      博大眾傻痴
      求其有薪支
      口水加多啲

      刪除
  3. っˆヮˆ)っ好友🌛・゚☁晚上好🌟・゚✨
    眨吓眼時間過得好快嚟💞週三╠╣aΡpy

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳、妳說得對呀!預祝妳周末和周日都開心啦!

      刪除
  4. 呢舖玩出火,燒番佢自己後欄,活該!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果冇啲懵仔懵女墊屍底嘅話、班行家豈非要以身試法?好彩有佢哋咋!

      刪除
  5. 個問題係咪出在俾錢打官司嘅人身上呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起嚟、你我都係有問題咯!呢壇嘢鋪鋪拿公援去玩法術、但就由納稅人出錢囉!

      刪除
  6. 宣誓當食菜
    為博擁躉愛
    攪成一鑊泡
    死賴求攞采

    回覆刪除
    回覆
    1. 誓願食生菜
      已經唔應該
      臨場博大霧
      玩轉便成災

      刪除
  7. 域sir午安! 這首舊歌很好聽,很醒神喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨、這歌在我那個年代開派對必播架!證明我仲係後生仔囉!

      刪除
    2. 那年代的年青男女,誰沒去過開P跳舞呢?我的姐姐也有時常去玩呀。
      Patti Page 唱的“Changing Partners”更是熱門之選啦,每次都會聽到的。
      話時話叻,你的太座是不是在P場識到呢?

      刪除
    3. 那時啲人好興在學校、在家裡開派對的,外面亦有些P場,好鬼熱鬧。

      刪除
    4. 秋葉阿姨、在下年青時在灣仔酒吧嫌職打 band七八年、間中都會接些 party 來做、當時玩嘅全是英文歌曲、但卻不是在 P場認識我太太的。我是在朋友婚宴遇見我太太的。她當時是伴娘、但我並不是伴郎。就係因為我係 band 仔、她就避開我。後來聽朋友講、原來她意識中嘅 band 仔都係靠唔住。但兩年後卻真的在 p場再遇上她。那一次我就再也不放手。結果她就做咗我家大廚38年咯!現在我嘅錢即係佢嘅錢、佢嘅錢亦即係佢嘅錢囉!其實到今日、我依然當佢係我嘅女朋友咁追架!唔知妳信唔信?

      刪除
    5. 域sir在年青時兼職打bend七八年,真是好玩啊!那麼的梳乎厘。也謝謝你回應,讓人知道更多。這麼轉折才得以佳偶天成,當然要好好的珍惜了! 怎麼會不相信呢? 若果沒有她,你的日子將不知如何可過了。常常都在當年蜜運中,真的是好幸福,祝你們永遠快樂!!!

      刪除
    6. 噢!曾經寫給域兄的回覆失踪了! 只有再來一個。兄台說對阿嫂情深意重,這個當然信啦!正是難得的天作之合,正好同偕到老,互相扶持,誰也缺不了誰。謝謝你說出當年情,以饗網友。

      刪除
    7. 秋葉阿姨、妳講得啱、域嫂跟我渡過生命中一段最艱難嘅時期、並一切以我為中心的支持着、委實天下再找得到第二人。

      刪除
  8. 呢條友識乜?佢只不過係飯民嘅一隻爛頭蜶!同呢啲人講邏輯,簡直係浪費時間!

    回覆刪除
    回覆
    1. 此君退休前已經玩覆核玩上癮、退休後更加沉迷。

      刪除
  9. 域哥,世界真奇妙,思想好差異,竟然仲有人,撑佢夠公義!
    你話後生仔唔識世界,"被"偽炆煮洗腦,乜黃都撑唔出奇,但係有的做咗幾十年人,又話乜,又話物,又話仙,又話佛嘅"高知"撑佢,咁就豎起攣弓旗杆出夠奇!
    老鬼成日講,香港風水被某些人擺咗破陣,乜都冇得玩,個別人自求多福而已!

    回覆刪除
    回覆
    1. 安兄、本城之所以亂成咁、基本上只係天朝與西方之爭。再加入一大群認銀不認宗嘅人物、環境就幾得複雜。三工幫、古月幫、羽白幫本同一宗、但卻內訌不絕。花施。米旗、勾㒼和架仔加起來、就即係百年前圍毆大清嘅八國聯軍、再加入三個冇份打有份分嘅國家、合共有十一國在中土蹂躪。但係今日有班懵人居然喊老蕃重啟南京條約、側有班老鬼推波助瀾、簡直係喪盡天良矣!

      刪除
  10. 域哥,好多食米嘅神神佛佛訟棍妓者鶴者社公者成日嘶嘶弗弗,成日話炆煮,又死都唔認同枝枝拿拿係侮辱佢地老豆老母,又話唔認做忠⻆人,真係難明佢地點解仲食米?
    兔公不能代表晒中華,只是執政團體,隨時或有機會"被"改變,中華是炎黃,炎黄才是中華,道理很明白簡單,你可以好憎兔公,但係唔可以憎埋自己樣子,自己父母,自己土地,可惜如今,黑白顛倒,竟然以侮辱自己,侮辱父母兄弟姐妹為榮,稱之為"炆煮""蒸魚"!無奈!












    回覆刪除
    回覆
    1. 安兄您好!嫂夫人都已經下令你不要為了香江的亂局動氣,你又不聽話咯!小心貴體啊!
      得閒聽聽歌,畫吓畫。想想你曾經娶了一個美人回,多幸福!又多憑她照顧您,不要令她擔心呀!遙祝安泰,順頌冬祺!

      刪除
    2. 其實有班人話、龍之國不能代表佢哋。講呢種話嘅人、基本上連佢老竇性乜都唔知、好難怪嘅。

      刪除
  11. 點解而家再冇人提扑野偵用來過數個中國銀行户口?😶

    回覆刪除