2016年1月27日星期三

由天氣預告講起



唔怕貨比貨
最怕唔知錯
水浸眼眉毛
才知闖了禍

近日本城氣溫驟然下降、聞說這是近50年來最寒冷嘅一次。花旗天文台提早十日八日前就大喊十、指本城將於124日(周日)上午8-11時會落雪。扶桑自然跟住大佬吶喊、指本城氣溫將於125日(周一)跌至接近0度以下。然而我哋嘅天文台卻實牙實齒咁話、氣溫只會維持在9-11度之間、新界地區可能再低2-3度。點知好嘅唔靈醜嘅靈、在24日早上城中真的出現飄雪現象、而氣溫亦曾經低過0度。天文台惟有面懵懵咁、將預測溫度再三調低。呢鋪都可謂抬棺材甩褲、失禮死人咯!

呢嗱、勢估唔到、今日連我班街坊都話咪信天文台。唉、誰叫咱家天文台唔爭氣、居然衰喺外國勢力手上咩?!就在兩日前之麻、阿邊個尊貴在議會期間質問咱家環境廳廳長、何解天文台不是歸環境廳管、反而係隸屬經濟廳、仲問是否連報告天氣都有經濟考量。點不知廳長大人連諗都唔使諗就話“你同我定”並強調無論天文台隸屬那個廳、都可以透過跨部門合作發揮功能嘅。難怪有人話、今時今日金紫荊府衙嘅頭頭、雖然講手未贏過、但牙較就未輸過啦!廳長大人講嘅話、聽落就真係霸氣十足兼自信爆棚、但實際上只係自暴其短而矣!試問還有那一個部門有能力向天文台提供、比天文台更專業、更詳細嘅天氣資料呢?這不就是此地無銀三百兩、間接承認係有特殊嘅考量?依我睇、嘅然呢家天文台嘅預測係咁靠唔住、倒不如嗱嗱聲將之摺埋個、並順手將外國嘅天氣資料牽過來據為己用、咁就保證靠譜架喇!咁做唔單止節省時間、金錢、物力、人力、仲連員工福利、退休金等一系列支出都慳埋。更重要嘅就係、無須吓吓被班大反派追住嚟將軍咁將啦!如果怕掉進「新版權法」嘅法網而作法自斃嘅話、那就直程將天氣報告外判畀花旗或扶桑去做。所謂做唔嚟畀人做、管唔嚟畀人管吖嘛!今日紫荊城之所以鬥生鬥死、無非都係想咁啫!係嘛?!

20 則留言:

  1. 依家最興講做唔黎換咗佢!結束咗天文台慳番d支出、天氣預報向外國買、不用付責任次次俾人鬧!也是一個辦法呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 將天氣報告外判確伯慳水慳力、但要視乎判給誰做、若然判給花旗肯定會太平些、萬一判給天朝就必定被人由早罵到晚矣!

      刪除
  2. 做唔嚟畀人做、管唔嚟畀人管吖嘛!

    回覆刪除
  3. 域兄,乜原來天文台是屬經濟廳管,你唔管就真係唔知?
    而今次天文台冇死撐,係佢哋唔識得點拆,如果係我,我就會話外國預測得準全因為係陰謀,特登喺個天空上面發射咗啲嘢……就好似人工雨咁?
    哈哈…哈哈…我都係吹下水而變咗「西」門吹雪啫!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都唔知點解架!難怪有人話八號風球都會畀「你是力牆」頂住啦!

      刪除
  4. 天文台嘅預測,同鬼佬嘅預測經常都唔同,邊個準D就真係要搵人統計下喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大概係大家睇榜嘅習慣唔同。唐人睇榜由右至左、而鬼佬就調轉嚟由左至右啦!

      刪除
  5. 域兄晚上好,
    天文台冇講錯, 真係冇落過雪喎, 只不過估少幾度地下結咗冰啫,

    寒流南下深圳灣
    官爺靠估呃兩餐
    今年無須遊瑞士
    滑雪可上大帽山

    回覆刪除
    回覆
    1. 華娃兄午安、
      總言之估中冇獎、估錯挨轟喺啦!

      通常斷估冇辛苦
      誰知呢鋪食詐餬
      人人喪鬧不關我
      生蠱拐仗任你扶

      刪除
  6. 我都係咁話,將天文台摺埋,可以慳番唔少公帑,然後公佈附近國家就天氣預測發出嘅數據,如果認為有失體面,可以引用由業餘愛好者組成嘅香港地下天文台所預測嘅天氣.我睇過佢哋過往嘅預測,重準過天文台!

    回覆刪除
    回覆
    1. 地正天文台一向被譽為是走鬼貨色、但今次事證明唔一定係名牌至係靚貨。

      刪除
  7. 香港果日都係五十幾年來最寒冷呀!

    回覆刪除
  8. 域Sir,香港天文台都唔係第一次出錯啦,好似暴雨同打風,因比人插得多,理得風吹唔吹正,預早掛定風球先,勁些就掛8號,正式是有殺錯冇放過。

    回覆刪除
  9. 大家都係估估吓,睹大細咁,睇吓估中多味係贏家囉。

    回覆刪除
  10. 不如摺埋垃圾會仲好,嗰啲專貴意完十幾萬銀一個月架,又唔使阻住地球轉,跟手切消埋區議會,成四百幾區議員,又助理又盛,一大筆認真浪費.

    回覆刪除
  11. 執兄、在下舉腳贊成你嘅提議!

    回覆刪除