2016年10月26日星期三

天才與扮豬



以為就此博出位
點知原來做懵仔
此盤棋局參不透
未知兵凶勢又危

正當支那恆和爆粗貞嘅「肉麻」事件鬧得滿城風雨之際、兩人又高調飛去寶島跟抬獨集團摸杯底、彷彿驚死對手唔夠證據釘死佢哋係講獨分子咁款。目前形勢顯示、愛字堆正在努力爭取街坊籲名支持踢雙卒出垃圾會、揸拂當局亦嘗試以「撕法復合」手段阻擋雙卒入局、而亂制派則利用一切辦法阻延雙卒補行宣誓儀式、加上兩會錦衣衛和紅媒連日來對雙卒不圍攻、聲討之虛撼確係一時無兩。現在嘅問題係、既然明知到奀症係一個講獨色彩濃厚嘅組織、何解負責把關嘅篩毀會居然容許支那恆和燥粗貞兩人參賽?好嘞、到咗人家勝出並在宣誓儀式中玩嘢、當局又以大炮去打兩隻小蚊子。盲嘅都睇得出當中必有蠱惑啦!係嘛?!

呢嗱、今早支那恆和爆粗貞在泛㒼人牆掩護之下強闖垃圾會、搞到坐新任主持人三梁木要宣布休會而避之。眾所周知、如果亂制派要阻止雙卒宣誓、根本上無須搞到要休會、只繼續玩流會就可以。人家反對派在上屆拉布拉到神憎鬼厭都係咁、所以亂制派今次就算流會流到天翻地覆亦唔會有事。問題係、究竟是誰要讓這台戲上演?坊間早有小道消息流傳、施威欲借一場政治風波去博冧莊。之不過、此說法嘅漏洞實在太多。首先是、篩毀會趕走六萬琦而讓奀症雙卒參賽嘅做法、顯得太過露骨。其次是、對付兩隻小雞居然動用到殺牛刀、亦過於小題大造。坊間盛傳、這台戲係由施威自編、自導、自演、但亦有小道消自指係紅家會嘅傑作。因為一個地區揸拂人、係冇資格去啟動紅家會嘅機器的。若然硬是要將此事跟來屆小圈子大選扯上關係、那就只能說是紅家會擺下嘅一個棋局。理由就係、總舵要利用一場政治風波去削弱城中大戶嘅過大影響力。經過四年前那場鬼哭神號嘅豬狼鬥一役、總舵主已經知到講馬部和西灣部嘅頭目之中有人與城中大戶眉來眼去、以致紅家會推行嘅政策屢受挫敗。今次總舵要先清理門戶、然後再緊緊的抓住金紫荊主導權、以確實政策得以順利推行。換言之、今次是紅家會跟乜乜霸權之爭。看來、反對派和偽紅人馬大概又可以派上用場了!


18 則留言:

  1. 我覺得情節應該會愈來愈爛,爛到人心歸邊,到那個時候紅家就容易管理香港…有啲似澳門回歸前後所發生的事!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有辣有唔辣。辣者、正如你所講情節將來越來越爛。唔辣者就是反對派暫時少咗兩個成員、對於議案表決方面來講、絕對是有利的。雖然反對派會以拉布作拖廷、但主席大口梁必會剪布的。

      刪除
  2. ♦・゚✬好友★。゚☾黃昏好&傍晚好☁*¨*☆
    💛*¨*💞・゚。💚。・゚゚💗・。
    眨吓眼時間過得好快嚟・。。゚。⊹
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗¤*¨💘
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║💕*。
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝。゚💜
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝星期三💓
    💟*¨◇💖∴ღ❤º°¨💙∵*`

    回覆刪除
  3. 域Sir,今日下午我朋友what's app 好多段新聞給我睇,話兩條友是CY 棋子,CY 自導自演,我就唔信呢兩條友會聽CY擺布,我只能說兩條友初出茅盧,未見過世面,想玩嘢也不等機會,睇宣誓已經知道兩條友大勢已去,可惜兩條友不知人心險惡比幕後用作替死鬼。
    不過無論如何兩條友都是選民投票出來的,認受性仲好過CY好多啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、那兩位年輕人背景唔簡單、揸拂人想趕佢哋出場冇咁易嘅。目前垃圾會有三路人馬眉來眼去。第一類是專做西南二伯父嘅老餅。第二類是紅面花底嘅人馬。第二類就是打正講獨招牌嘅少壯派。呢台戲認真有睇頭。擔定凳仔等戲睇啦!

      刪除
  4. 真的讓給兩個失心瘋的弄垮香港嗎???!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔使驚、莫講話兩個人、即使成個垃圾會一齊玩嘢、香港都唔會垮嘅。因為朝廷無可能讓兩制冧的。

      刪除
  5. 施威借一場政治風波去博冧莊

    回覆刪除
  6. 我覺得本來係想放幾個懵下懵下嘅小卒,去換走幾個老油條,不過呢兩件就自己玩大左,面子實在過唔到,施威借勢出位。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋太後生、而且周邊都是「西南二伯父」之流、咁就梗係踩屎架喇!

      刪除
  7. 我對呢班港獨充滿期望,最好搞到解放軍出嚟鎮壓,咁啲樓價先至可以回落!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇可能會令你失望咯!嗰班友搞咁大壇嘢出嚟只係想博掌聲、點知今次踩着屎、仲分分鐘會失埋份筍工添。依我睇、佢哋都唔知幾想嗱嗱聲宣誓就職架!注於仲有冇機會、咁我就唔知咯!

      刪除
  8. 域Sir ,朋友what's app 咗幾段小新聞我睇,都有講呢兩位初出茅廬的新丁是CY 的棋子,我就不相信,最有可能是兩條新丁貪過癮玩大咗而己,只不過世界上有好多事情是冇得返轉頭從新來過。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、在下也有同感、嗰兩兜㕲嘴確係玩大咗。呢啲就係無知扮大師之過囉!

      刪除
  9. 域兄,原來胡大官人與前財爺都站出來撐班後生仔女去作反。
    如果此二人參選下屆特首成功,你話煩唔煩? 當然冇咁容易啦。

    施施然藍袍加身
    誓不作龍的傳人
    回味有蓬大集會
    霸路開拖攪攪震

    回覆刪除
    回覆
    1. 秋葉阿姨、依我睇兩條友都係混吉居多。真正落場的人尚未出現。

      花翁呢回腳印印
      三路夾攻嚇死人
      講府睇來有對策
      到頭依舊債一身

      刪除