2016年4月25日星期一

狼狗鬥一番



禦狼碰上花癲狗
道理唔通便講手
走入衙堂翻舊帳
話我醜時你仲醜

呢嗱、相信講古佬你就見得多。但係講古講到連當今天子都要封個官畀佢做嘅講古佬、唔知你又見過未?話說、年前罪惡城發生一宗掟波羅奇案。事緣江湖人稱善辯狼嘅禦用講古佬在榕樹頭開講其間、有一名綽號花癲狗嘅聽眾無端端扯起火來、並拎起隻波羅捩手向講古佬掟過去。只見波羅疾飛如電、並在講古佬身邊不遠之處落地開花、登時波羅釘四射、幸好未曾傷及任何人。之不過、講古佬條氣就十分唔順、於是喊人報巡捕房、指花癲狗企圖襲擊佢。就係咁、一狼一狗便鬧到上公堂矣!

呢嗱、講古佬告花癲狗大概係想教訓吓佢、讓佢知到冇大冇細有乜嘢後果。但係勢估唔到、呢單嘢居然會有出人預料嘅發展。在公堂上、花癲狗嘅身份既係被告人亦係辯方狀師、所以佢有權召原告人講古佬步上證人台接受盤問、而且一盤就是三日。期間花癲狗十足十荒唐鏡上身咁款、對住講古佬左問右問、係又問、唔係又問、總之問到人家火都嚟埋。老實講、無論呢一仗結果係輸係贏、花癲狗都賺咗架嘞。事關花癲狗三戲講古佬已經成為全城熱話、人氣贏到盡唔在講、而且仲夠晒頂癮添。睇嚟、呢趟講古佬都可謂計錯數。坦白講、作為奉旨喫四方飯嘅人、點都應該要有幾分容人雅量至係嘅。就算冇咁大方都唔緊要嘞、但係危機感呢家嘢係決不可冇吖嘛!人同狗鬥已經係不智架啦!何況面對嘅仲係一隻發緊花癲嘅狗?真係贏咗都有失身份啦!要修理隻蠱惑狗、就要用蠱惑仔方式對付才行。即係等隻狗真係咬傷自己之後便來一招死牛𨂐、咁樣捕快就可以名正言順落孖葉鎖佢返巡捕房。更重要嘅就係、唔會有幾多人願意去冒天下之大不韙、而企出來撐一個行兇者吖嘛!呢嗱、如果最終係告唔入嘅話、肯家笑死街坊添啦!係冇?!

11 則留言:

  1. 域Sir,都係以前的花旗總統有幽默感,有人用鞋擲佢,佢仲話睇呢隻鞋係細碼。

    如果我係特首,有人用玻璃杯掟我,我叫佢用紙杯比較環保。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai兄、可惜咱們龍的傳人就是欠缺了一點點幽默感矣!

      刪除
  2. ☁¨*☆好友★。゚☾晚安♦・゚✬週二╠╣aΡpy

    回覆刪除
  3. 域兄:呢單嘢你都已經講咗,係荒唐鏡上身,不過你多講了那「鏡」一字!

    回覆刪除
    回覆
    1. SHU兄,我不能在你的網誌留言,唯有改在此跟你打聲招呼!

      刪除
    2. 唉!點解又多一個朋友不能在我網誌留言…OMG…………oogle!

      刪除
  4. 狠睇得太少江湖影片喇!所謂江湖事,江湖了斷 !

    回覆刪除
    回覆
    1. Philip 兄,你可唔可以在別人的留言又或在我分享的欄位下作回應,之前係OK㗎,但我都想你試試然後告知我結果,謝謝!

      刪除
    2. 我覺得佢最錯就係、直接跟地雞組人員講電話囉!

      刪除