2016年4月20日星期三

由促銷電話講起



機主在發愁
庸官冇計謀
萬家皆着火
唯爾戇兜兜

呢嗱、垃圾會嘅筍盤爭奪戰期近、一些討好蟻民嘅議題又係時候被派上用場。今次垃圾會尊貴重提加強管控人對人促銷電話活動。之但係、茄呢蘇大老爺話、咁做會打擊七千多名從業員嘅生計、須要時間去研究喎!嘩、此君言下之意、大有以斷人生計去揞住幾百萬機民把口之勢。喂喂、茄呢蘇大老爺、家陣冇人想斷人咪路、只係唔想自己再被騷擾啫!人家申訴專員早在2010年就已經提出規管人對人促銷電話、並建議政府將選擇權力交還給機民、讓有興趣嘅人可以自行申請接收促銷電話、讓無申請嘅人不再受騷擾。呢單嘢一講就已經六年架喇、依家仲話要拖、究竟官老爺係咪當百萬機民嘅要求只係個屁呀?

由以上事件可以睇得出、社會上有很多矛盾並非解決不來、而係有人過於大細瞧才導致民怨沸騰。例如假難民(爛民)問題日益嚴重、莫講話大眾擔憂、就算連小數族裔(爛民同鄉)都頂唔順、走出來大吐苦水、其中還有人話考慮撤資添。然而、咱家官老爺眼見自己份合同就快到期、便索性關人鬼事唱番歌、留畀下家莊去搞、置蟻民之擔憂而不理。江湖上不斷有陰謀論流傳、爛民人人年輕、個個力壯、必定係好使好用、如果能夠讓他們不斷湧入城嘅話、黑白兩道嘅奴工市場就唔憂會缺貨。更重要嘅就係能夠降低投資成本、以及提升出口競爭力、而且無須因輸入外奴而被人鬧、呢啲叫做除笨有精吖嘛!按照陰謀論所指、莫非有人存心藉着爛民湧入奴工市場去壓低基層工資?咁講法、就真係信不信由你喇!不過從上一任金紫荊揸拂人停建公售屋、以及按緩興建公租屋速度看來、又確實係發了地產霸權、而苦了勞苦大眾。咁、你話啦、還有啥是沒可能的?

16 則留言:

  1. 關人狗事唱狗歌
    上海仔狗房鬮狗

    回覆刪除
  2. 促銷電話有邊個唔煩?!
    不幸中大幸,亞仔幫我安裝拒促銷電話來電我才冇咁煩!

    回覆刪除
    回覆
    1. :係呀、好彩仲有隻小熊幫到手架!

      刪除
  3. 辦公室政治就係咁,做得點好都唔夠睇住其他人衰,所以就寧願唔做推落下家……
    促銷電話,我一聽第一句就講冇興趣,收線!

    回覆刪除
  4. 我依家每日平均收到3-4個促銷電話,我通常唔理佢,等對方沒趣而收線。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最驟忌就係開緊會又嚟騷擾、所以在開會前先息機係啱嘅。

      刪除
  5. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀
    * ҈ *我出門行街呢**∴✾
    ¤*¨❉齊齊繼續╠╣aΡpy每一天
    ╓────╖❣。・゚゚・。。゚♥
    ║─╓╖─║
    ║╙──╜║✿º°¨ʚïɞ
    ╙─╖╓─╜♡
    ╓─╜╙─╖❀º°¨ƸӜƷ
    ╙─╖╓─╜
    ──╙╜*ღ.•*¨❤
    ∵♣♧♣∴•ೋ∵♣♧♣∴

    回覆刪除
  6. 域Sir,真係煩,天下烏鴉一般黑,澳洲都有,最多是電力公司,因為唔同香港專利,呢度電網開放,來電後講比好多好多優惠給你,等你起痰後,就叫你轉去他們的電力公司,即時同你録音做合同,所以我一聴到呢d 電話,我只能說我要出街啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai兄、依我睇呢門生意嘅效果低夾乞人憎、遲早都會自動摺埋嘅。

      刪除
  7. 可以用攔截功能去阻隔它。可交由懂得處理的人去做。

    回覆刪除
    回覆
    1. 這例不難、只要上谷歌就搵到小熊幫手架喇!

      刪除
  8. 咁巡捕房都唔應該去捉賊
    因為會斷人米路
    打擊呢班人嘅生計喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈、按即茄哩蘇嘅邏輯推論、真係咁架!不過我相信官老爺冇個唔敢答此提問的。

      刪除