2016年2月12日星期五

狂言



黃傘藍遮費事拎
登台扮鬼眼矎矎
天生仰慕條條捹
究竟誰是戇居丁

各位街坊、我係本無前(本地無知前線)嘅揸拂人讓提煌。當你哋聽到呢段錄音嘅時候、我都唔知自己瞓醒未。我哋本無前一班手足在大年初一連利是都冇逗、就跑去幫小販夜市睇場、並且趕走人侵嘅城管、以及打殘架樑嘅巡捕、都可謂千年怨氣都替班小販出埋。但自從坊間陸續傳出不利本無前嘅錄影片段之後、班小販唔止唔感激我哋、反而跑了一個甚麼「講狗新戒飯箱聯會」嘅代表出來、誣衊我哋係破壞社會安寧嘅暴徒。喂喂、咁講法、太冇義氣喇!真係幫嚿叉燒、都好個幫你哋咯!

本無前嘅會章開宗明義、闡明我哋係勇武抗爭份子。我哋一向堅守着“我罵、你不得還口。我打、你不得還手”嘅宗旨。例如在勇武戰中、勇武反水客、勇武鳩烏、勇武反東北、勇武反西南等莫不如此。今次我哋除咗趕走城管、以及打殘捕快之外、仲連記者都㩧濕埋、成績真係有目共睹架!坦白講、若非巡捕房班友衝入小販夜市阻頭阻勢嘅話、就唔會焫㷫我班手足、更加唔會爆發衝突事件。呢幾日坊間陰謀論盛傳、可能有人在抗暴過程之中施行反間計、聘用一班本地流民地踎佯裝暴徒、並刻意在攝影機鏡頭前分發武器、繼而襲擊攝影記者、然後再嫁禍給本無前。但係我可以好肯定咁話畀你知、嗰啲通通都係子虛烏有嘅謠傳、千祈唔好相信。不過像痴瘋、受難可、常無等人所講“一切都係城督長期挑釁飯盟而產生出來嘅必然後果”就確係珍珠都冇咁真。所以我決定咗、如果刑部膽敢請本幫兄弟去坐花廳嘅話、我地本無前寧為肉醬、不作瓦「缶掌」、整煲杰嘢過大家嘆。各位街坊、無論你贊誠與否、我都預埋你哋一份架喇!知冇?!

22 則留言:

  1. 本無前,你勇武你可以留在自己屋企勇武,無人咗住你斬父母磚頭掟家人!
    你唔使預埋我哋一份架喇!知冇?!否則,你掟磚頭,我回贈你土製菠蘿!知冇?

    回覆刪除
  2. 北上學習
    城管勇武
    街道辦辣

    回覆刪除
    回覆

    1. 16年02月09日|還看金鷹(第1節) 重溫丙申旺角事變
      16年02月09日|還看金鷹(第2節) 技術分析警方部署是否洽當
      16年02月10日|還看金鷹 (第3節) 台南地震,揭出台灣政黨腐化。香港需要一個柯文哲

      刪除
    2. 魚蛋明話、今次城管係被人夾硬擺上枱嘅。

      刪除
  3. 紫荊城係個大實驗室,無論西方還是東方,都有精英科學家和實驗員,在為紫荊城研究實驗配方,製造實驗材料,引爆化學反應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 曾經有位殺手講過、受人錢財替人辦事、明知不該殺都要殺的。

      刪除
  4. 講人自講,你沒法擋. 任佢治港,實把禍闖.

    回覆刪除
  5. 2Ѽ16齊齊天天都過得歡樂精彩♦・゚恭喜恭喜
    ╔══╗╔════╗•*健康¸.❀•*¨
    ║╔╗║╚═╗╔═╝•*順景¸.•*¨✿
    ║╚╝║╔═╝╚═╗•*幸福.❀•*¨
    ║╔╗║╚═╗╔═╝•*如意•*¨✿
    ║╚╝║╔═╝╚═╗•*開心¸.❀•*¨
    ╚══╝╚════╝•*大吉.•*¨✿
       *゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
    ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

    回覆刪除
    回覆
    1. 2Ѽ16大年初七\(^▽◕。)/人曰喇喂
      ╠╣aΡpy BirThday & 情人節快樂
      っˆヮˆ)っ•¨猴年✾*・開心萬事得¤*¨❉
      ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚❤
      ┃┗┛ appy♡恭喜♡
      ┃┏┓┃ ♥*°•❣º°¨ღ
      ┗┛┗┛*゚*°•♩¤。♪.♬。•:。⊹♫*。.•:。
      ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı

      刪除
    2. 神鳳午安、新年假放完、大家又忙着搵銀了!

      刪除
  6. 域Sir ,恭喜發財。
    班友狼子之心,根本不是和平爭取,只想攪亂香港。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、恭起發財。

      所謂司馬昭之心路人皆見矣!

      刪除
  7. 我都相信你哋為咗揚名立萬,希望同衣絲難角以及阿耳蓋達並列世界孔武組織之首,會不斷策畫極端行動,但人家兵強馬壯,你哋呢班烏合之眾,無料扮代表,俾人打殘不特只,最重要係五行欠水!所以,奉勸各位,懸岸勒馬,返歸早抖為上上之策!

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次我哋一班手足本想話在年初人做台好戲贏取大家嘅掌聲、點不知呢一掌係摑上塊面度、認真大吉利是矣!

      刪除
  8. 搞到香港今時今日咁差,最主要是貧富差距越來越大,而佢哋為何不直接去反那些人?
    又或反那些不做事或失職官員呢?
    專欺負弱者,有甚麼屁用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 講府重富輕貧故是係問題根源、但今次分明有人無事生事、一心諗位博出位、殊不知博出禍來而矣!

      刪除
  9. 我覺得往後佢地會打游擊
    無預告地分散各處襲擊
    令捕快疲於奔命

    回覆刪除
    回覆
    1. 在下也有同感、而且相信會亂到下屆講府揸拂人落實為止。

      刪除
  10. 秋已知有朋友收受了一大筆金錢去作支援工作,掟磚擲人等同謀殺!實行聲明絕交!
    如無警察,全城罪案無人處理,讓罪犯遍地開花!只有壞人才想香港立立亂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所謂人各有志、既然沒法去管別人所做嘅事、與之斷絕來往總可以自主的。本城之所以咁亂除咗講府太過重富輕貧之外、更多的就是從來沒有好好的去探索新生代嘅心態、以致未能對症下藥。但若說今次嘅事件與小販被迫害有關、簡直係吹牛吹到上太空。

      刪除