2014年10月23日星期四

阿黃的控訴



別說無厘頭,民主挾自由;
學生成街霸,官家懶回眸。
花旗沽清貨,歐洲未夠喉;
財經打倒蹆,港股遇急流。
此番無力撐,大難正當頭;
紫人喊救命,一鋪報晒仇。

阿黃話:「你嘅崇高理念尚未到手、已先毀去我半條人命。假如再搞落去、我就一定瓜得。如果你要為爭取民主犧牲、我一定唔會反對、因為你有你嘅自由。但係你在未得到我同意之前就夾硬要我犧牲、那就絕對係強盜所為。現在我唔係話民主唔好、更加唔係話要阻止你去爭取民主、我只係要求你唔好再傷害我。

坦白講、我是土生土長的、自出娘胎就從來未接觸過民主、但我擁有自由、在好幾十年艱苦拼博下、現在才有能力獨資經營一檔小生意。我本來賺得安定生活、一對兒女正在外國讀書。我自感富足、有閒暇時便與另一半出外旅遊、到處看看這個世界。但勢想不到、今次一場政治風波就機乎毀去我的一生事業。我在投資市場上受到突而其來嘅打擊。我用盡一生積蓄開設的一檔小生意亦同樣受到這一場政爭嘅沖激、淨係蝕租金都蝕到眼光光、更何況還有燈、火、水、電、夥計人工等支出呢?現在我那檔小生意已經陷入半生不死狀態之中。假如再係咁落去、我必定完蛋。到時你班人個個拍拍羅友就走人、而我就獨個兒面對嚴重財政困難。試問又有誰來還我公道呢?

唔該你哋雙方做做好心、大家坐低好好咁講掂條數,唔好再累無辜嘅街坊喇!好嘛?」

14 則留言:

  1. 域Sir,香港人見慣風浪,不必太過悲觀,相信會和平解決的。

    回覆刪除
  2. 黃伯,我係學行思潮嘅黃痴瘋,我借住域蛇嘅網帖一角,同你曉以大義:攪革命一定要有人犧牲!我咁後生,大把前途,你就好話唔好聽,死就一世,唔死就大半世!咁順理成章,梗係犧牲你喇!我咁做都係為咗你同埋全港巿民著想,你哋俾人用緊溫水煮蛙都唔知!坦白講 ,我所做嘅一切,都係為咗你架渣!你一定要相信,明天會更好!

    回覆刪除
    回覆
    1. Philip CHU 晚上好,
      黃伯相信明天一定很好,可惜佢過唔到今晚呢,

      刪除
    2. wah wa 明天係咪真係咁好呢?我唔知道!你講得啱,好多人連呢個月都唔知過唔過得到?更遑論2017!

      刪除
    3. Philip CHU 午安,
      董伯伯昨日在電視講過,2017普選是個開始而非終結,再者,歷史告訴我,搞民主是需要時間,並非佔領馬路一兩個月就可實現,如此理想化只有初出茅廬的學生才會想信,及才能被煽動,
      要知道大陸亦了解到依法統治的重要性,為何香港卻要將法治破壞?

      刪除
    4. 飛擸兄、華娃兄、大家姊。在下想政治呢家嘢、搞來搞去無非都係爭取利益。最終學生哥肯定會被出賣嘅。今次就讓大家都上一課好了!

      刪除
  3. 當年紅衛兵擁護毛伯伯,鬥東鬥西,鬥父母,鬥師長!破壞文物。
    現今香城學子變浪子,瞓街、開餐,擺神壇,正是:

    佔中亂港
    話之你亡
    成為街霸
    阻住工商
    死人冧樓
    是小事幹
    如有不便
    算你遭殃

    回覆刪除
    回覆
    1. 早前有佔中的青年人回答質問:「這不過是阻住小小啫‧」
      最近他們有頭領回答記者:「佔中引起的不便只是少少。」
      原來所引致的流血衝突,祇是小小或少少的事。

      刪除
    2. 佔中亂講
      為君解綁
      嘅傾唔埋
      又覺口糠
      書生痴迷
      政棍話爽
      事成之日
      便將佢趕

      刪除
  4. 越來越覺得他們自私,只看到自己的要求、理想,自己的未來(美其名是大家的未來,不過很多人不同意他們的選擇),便可以不擇手段,犧牲其他人的利益,罔顧其他人的憤怒,反對的聲音,騎劫多數人的意願,已經走火入魔了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實今鋪係政客與政府嘅一場心理攻堅戰。政客以破竹之勢狂攻講府、而阿爺使出一招你急佢唔急拖到佢哋失魂。現在形勢正在處於誰錯走一步誰輸。當聽日學生公投之後強弱之勢就會呈現。

      刪除
  5. 域兄晚上好,
    在下感覺到, 原來佔鐘同佔旺 d 人嘅質素喺有些少分別架,

    生來冇民主
    卻享有自由
    一句真普選
    搞到鬼見愁

    回覆刪除
    回覆
    1. 華娃只、今次大家都無可避免要上一課了!

      看官無謂嬲
      記得勒褲頭
      高歌明日好
      腹中眼淚流

      刪除