2014年10月14日星期二

有感而發



民主浪滔滔
不怕斬頭刀
欲圓夫子夢
代價要幾高

如果你問我是否支持無篩選嘅普選、我可以話畀你知、我支持。不過如果你問我是否支持戰中嘅話、我的答案是不支持。因為我早已經從8964之中學懂了!當年我雖然身在紫荊城、但也和其他人一樣從電視畫面見到書生為了挽救國家、絕食要求政府改革。那些畫面深深的感動了我、於是我也像其他紫荊人一樣、在自己的手臂上戴上黑布帶、以示支持。但當第一下槍聲響起時我的心便沉下去、那種刻骨之痛至今尚未忘懷。

有人將今次嘅9.28與當年6.4相題並論、但電視畫面見到的卻不是書生以死相諫、而係有人當街圍爐共食、有人竹戰耍樂、有人打乒乓消遣、甚至有人在馬路上放置彈弓床和碌架床露天而睡、這一切似湊熱鬧多過示威。當年京城書生用不着阻人搵食、單憑一棵赤子之心緊守着「南天門」便感動全世界嘅龍的傳人群起支持、而今日紫城書生卻霸佔公路、堵塞交通、妨礙民生、與民對抗。恕我得罪講句、若硬是要將當年嘅6.4與今次嘅9.28相題並論、對前者委實太過不敬。

坦白講、戰中三子做事完全無原則可言。他們給與人的印象就是左遙右擺、見步行步、而且朝令夕改。明明講好在10.1於「常開門」外大排筵席與衙門內官家酒會打對台、但忽然之間臨時改變主意提早在9.28摸黑開席、結果搞到出師不利三子內訌。更令人意外的就是、他們剛剛興奮的宣布戰中遍地開花、但轉過頭來又話旺區、灣區、銅區等地嘅示威者並非他們一伙。霸佔道路受到多個勞工團體反對、附近嘅坊眾和店鋪東主已經不耐煩、喊罷教、罷市和罷駛又冇人響應、居然叫司局長拿出良知來、放棄每個月三十幾四十萬嘅高薪厚祿、炒自己魷魚。除非真係有司局長係戰中自己友啦、否則睬你都戇居啦!係冇?搞成咁、不如唔好叫雨遮革命嘞、就叫無遮大會好過啦!戰中書生領袖唔信鏡、親自跑到旺區踩場、結果自討沒趣、被當地示威者罵到落荒而逃。你睇、幾堆人各據山頭兼各自為政、搞到七國咁亂!究竟條絲帶是代表那一堆都未知、咁即係點啫、吓?

17 則留言:

  1. 哈哈哈哈哈哈!俾你一言道破!

    回覆刪除
  2. 域兄晚上好,
    習主席傳話表示,中央對政改寸步不讓,香港亂受苦嘅係香港人,對中央冇影响,咁即係佔中會變佔終啦,

    自已鬼打鬼
    亞爺冇眼睇
    若然唔收手
    遲早一身蟻

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,共產黨今時唔同往日,香港三大經濟支柱,金融,旅遊,物流,依家都奄奄一息,再唔聴話,隨時比大6癈埋武功,玩完。

      刪除
    2. 華娃兄、Wai 兄、你們好。

      精人博出位
      傻仔被墊底
      大食冇返頭
      阿爺發啷


      刪除
  3. 快樂時間過得好快⊹•*★又係瞓覺覺豬時間☁•*¨♦甜夢

    回覆刪除
  4. 正義不是靠把口就可以,行動最實際,要以身作則做典範,首先自己辭職,將自己的身家獻出(長期作戰基金),然後剃頭,瞓街,再而絕食……咁樣就會顯得比較誠意,而不是吵吵鬧鬧的呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但凡混政治飯食嘅人個個都精甩辮、可以犧牲任何人、但千祈唔好搞佢至係。

      刪除
  5. 佔中…是一群心智未成熟的人像小朋友般扭扭計,隨街碌地沙,玩玩遊戲而矣!
    香港人質素落得如此,悲哀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依目前形勢看來、恐怕騎虎難下矣!

      刪除
  6. 域 Sir,全對,64只霸佔天安門廣場,對其它人影響不大,但今次佔中,又攪埋旺角,銅鑼灣,對住在附近的街坊出入不便,嘈炒唔使瞓,對旅遊購物人仕亦不便,商販又唔使做生意。
    今次呢個運動可以説全無組職,烏合之眾盲毛居多,各据山頭,各自為政,睇到燒烤,打邊爐同打麻將,真係眼寃咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實呢班人已經一步一步走入死胡同、而不自覺而矣!

      刪除
  7. 『有人當街圍爐共食、有人竹戰耍樂、有人打乒乓消遣、甚至有人在馬路上放置彈弓床和碌架床露天而睡、這一切似湊熱鬧多過示威。』似嘉年華同樂日多過示威抗議,組職的人已退回幕後,適時伸一腳。

    書生雖然有理想,有抱負,不過運動早已被騎劫,只是被利用作為同情的對象。他們只看到自己的目的,卻影響著無數市民的生活,無視在製造著無數市民的痛苦,心態上已經大有問題,只是不斷在製造輿論和口號麻醉自己,企圖把自己的行為合理化。

    回覆刪除
    回覆
    1. 政治本來就是一種麻醉劑、很容易令人迷失自我。

      刪除
  8. 除了用烏合之眾來形容這班佔中份子,我找不到更好的形容詞, 爭取全民普選已經不是一個崇高的政治理念,更無需要用激烈的行動進行抗爭!跟住推舉一個黃毛小子,拾人牙慧講普世價值,繼而成為TIMES的封面英雄!很多港人引以為傲!但我的感覺剛好相反!香港的政改抗爭,竟由一個小伙子統領!你說多麼羞家!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有陰謀論早就指出、在各區示威者之中人鬼難分、有人要趁今冷機會執劑傑嘅畀紫荊人嘆、好教紫荊人別以為今天擁有嘅一切都是理所當然的。如果屬實嘅話、紫荊城必定有排衰架喇!

      刪除