2018年2月21日星期三

盡是假惺惺



耍完邋遢嘴藐藐
老點不怕眼眉調
人前擺出相對罵
關門隱事笑彎腰

初二零晨、我跑到榕樹頭夜店參加夜鬼會搞嘅架忌冷團拜、咁啱又與阿黃和阿藍兩位尊貴同枱。在傾偈期間、我問阿黃點解要提出取消烟火晚會、而唔取消埋花車遊行?阿黃話、花車晚會是飛雞公司出資舉辦、冇得阻止。我再問阿黃、點解會有取消烟花匯演嘅念頭?隔籬嘅阿藍勿然插口話、死咗咁多人、唔係表示一吓哀悼都唔得吖嘛?我記得阿藍都有份喊停烟火晚會、於是順口問佢點解唔留在家中哀悼而要參加團拜。阿藍話、已經哀悼咗、無須日日都哀悼喎!我問佢哋、搞到全城街坊冇烟花睇、累到酒店爆發退房潮而蒙受損失、但佢哋就跟我一齊醉生夢死、究竟對唔對得住班街坊架?那時剛好第一道菜上枱、於是大家齊齊舉杯喊飲勝。我在想、佢哋嘅做法、跟諸葛亮在柴桑吊慰(假惺惺)有何分別?

坊間質疑、假如那趟大炒車意外蒙主寵召嘅只有一兩個人嘅話、垃會尊貴和中廠(揸拂堂)仲會唔會搞咁大壇嘢出來掁街坊雙眼?嗱、在下並非冷血之徒、只係有話直講。罪惡城當下嘅環境就係、政治掩蓋理性。尊貴盡其嘩眾取寵之能事、逢水必抽。揸拂堂高層害怕自己變成政治箭靶子、無論尊貴提出嘅要求有理冇理都好、總是就得便就神仙庇佑。在過去十二個月裡面、因患流感而升天嘅人超過一千、但垃會尊貴從未有提議過為死者哀悼、中廠又冇為佢哋下半旗至哀。講穿咗、無非是患流感病人斷斷續續升天嘅情況並唔似得大炒車咁、一次過走咗十九人來得咁震撼吖嘛!嗱、三年前嘅黃亂為街坊締造出一個「人多勢眾就是道理」嘅錯誤觀念。今次中廠進退失據、除咗給與人一種「核突」感覺之外、還令人覺得揸拂堂是一隻「藥」雞。難怪阿爺早就臭到一𠹻𡃴、以致先下手為強、下令西廠(西灣辦)𠸎中廠撻成一塊、實行做揸拂人嘅黐身膏藥啦!今年嘅團拜使我認識到、阿黃同阿藍雖然在台前互相對陣、但在台後原來係 friend 過打 band 嘅。照咁睇、大眾無需擔憂大和解辦不來了!

12 則留言:

  1. 雙面,甚至三面的政治人物實在好多,越識做戲的就越搵得多錢,咁理得係藍定黄!
    你估有共同利益時,佢哋真係會unfriend 咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然在下認識嘅政圈朋友唔少、但傾得偈嘅計計埋埋都唔夠一咑、而且都係相識多年嘅、所以對佢哋嘅性格都有些了解的。雖然有些人予人好生事嘅感覺、但實際上都不知幾理智。所以用人生如演戲套用在政客身上是最啱不過的。

      刪除
  2. 我覺得取消煙花匯演無可厚非,畢竟一宗車禍奪去19條寳貴生命!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有咁多人遭遇不幸、哀悼是無可厚非的。最重要嘅出自真誠。

      刪除
  3. 政棍們都善於變臉,忠奸不分,看來找個真正為民請命的好難喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人各有志、普羅大眾只能當戲咁睇。

      刪除
  4. 彎腰嘴藐藐 老點眼眉調
    門前相對罵 關人隱事笑

    回覆刪除
  5. 垃圾專貴咁大勢力,尤其阿黃一派,做乜要同佢地硬拼喎。
    浪費嘅唔係自己錢,慷他人之慨啫,想睇咪晨咁早自己走去大鴉洲睇囉,冇人同你逼架。
    聽聽話話後,失望嘅係蟻民和遊客,得意嘅係政棍,輕鬆嘅係政客高官喎。
    我都見到有人鬧唔應該取消架,不過都係D人微言輕,唔入肉嘅啫。

    回覆刪除
    回覆
    1. 坦白講、城中阿黃人數多過阿藍係正常嘅。常人所見不平之事、原來係公平架!因為只有阿藍暗中姓黃、而無阿黃暗中姓藍吖嘛!講來講去都離不開「利益」二字。由此證明當年鄧伯伯決定以五十年時間來扭轉形勢、確實太有遠見喇!

      刪除
  6. •✿•──•✿•──•✿•──•✿•
    ╔════╗╔═════╗
    ╚═╗╔═╝║░░╬░░║
    ░░║║░░╚═════╝
    ╔╗║║╔╗╔═════╗
    ╚╝║║╚╝║░░╬░░║∧∧
    ░░║║░░║░░╬░░║・ω・)
    ░░╚╝░░╚═════╝⊂ノ
    •❀•──•❀•──•❀•──•❀•
    🐩恭喜🐶2Ѽ18🎈開心萬事得🐕
    🌸祝福🌷農曆新年🌺健康幸福

    回覆刪除