2017年9月25日星期一

世事何曾是絕對



長期洗腦腦生根
自封前路惹身痕
放開胸懷廣視野
真情體驗勝聽𧥺

呢嗱、世上之事果然是無奇不有。如果我話你知、有個外人跑入你家中、並喊你少管你家中小輩嘅事。唔知你又點睇呢?話說、自從罪惡城大歸之後、有一群異於大多數嘅人物一直堅決拒絕承認自己嘅宗族身份、並且明撐兩制、暗催講獨。正當公堂依法將部份犯下刑事罪行嘅獨派人物判處監禁之際、呀靚利堅合種國(靚國)和大影細國(影國)利用其傳媒喉舌齊齊歪曲事實、大肆唱衰罪惡城六判爺施法不公。這還未算、嗰壇人稱“遷股罪人”嘅過氣洋督肥彭居然跑到本城來噏三噏四、並公開喝令西廠勿管城中事務。嘩、肥彭以為自己仲係督爺都未定喎!𠲖點解那群經常指責朝廷干涉本城事務嘅棍、今次全都鴉雀無聲?呢班友嘅媚外之心、都可謂超然若揭咯!

講開又講、有個黃思上腦嘅世侄自戰中爆發後、便開始與家人面左左。跟人去瞓街都唔在講、每當他聽到一點兒不利黃思嘅批評、就會激動哋跟家人爭吵。戰中三年過去、在下也未有再碰見到過那位世侄。在日前的一次飲宴上又碰見他、我本來諗住跟他寒喧兩句便借尿遁嘅。殊不知他居然非常熱情的坐到我身旁、仲𠸎我講述他在這兩年多嘅經歷。據說、兩年前他被公司派住大圈工作、而且一度諗過要遲工唔做。那是他有生以來首次進人大圈、而且一做是兩年多。佢話畀我知、經過兩年親身經歷、令佢漸漸愛上咗大圈。首先是、大圈嘅工作環境比罪惡城輕鬚得多、而且同事之間相處並無想象中的格格不相入。其次就是他所見所聞、跟在本城聽到的訊息完全不同。他的上司在首次見面時就告訴他、只要不公開挑戰國家領導權威嘅話、在私底下機乎是冇嘢係唔講得嘅。起初只是半信半疑、但兩年過去證明上司之言正過正菜。他認真的對我說、若不是親眼所見、絕不會相信大圈嘅經濟和民生發展速度是那麼快的。佢話、好彩公司派他入大圈工作、而佢又並冇因此而辭職、否則仍然像死牛一邊頸般的仇宗喎!嗱、坦白講、阿世侄究竟體驗到些甚麼、我實在唔係咁清楚、但佢今次畀我嘅印象是樂觀和積極的。勢想唔到短短兩年時間就可以令一個深黃青年作一百八十度大轉變。在下終於明白、點解反派不斷鼓吹仇視大圈、原來就係怕年輕人親身經歷過之後就不再聽佢哋枝四人笛。




14 則留言:

  1. 域兄,呢首Judy,Judy,Judy我好耐都冇聽喇… 而且仲係我細路仔時就最鍾意聽的其中一首歌。
    依家大陸很多東西都比其他地方超前,如果班反對派唔掩蓋或歪曲事實真相,是關他們就是怕比較,怕一比之下就甚麼話都冇得好講,亦會失去現時的利益!

    回覆刪除
    回覆
    1. Siu兄、這首老歌在六十年代紅中十年、確係經典嚟。
      世界巨輪不斷向前翻滾、只係城中有些人唔係咁諗啫!

      刪除
  2. 💜開心萬事得💗╠╣aΡpy週一💚
    ╔════❉•ೋ⊹ஜഐ๑════╗💕
    💛█▄█.█▀█.█▀█.█▀█.█▄█⊹💓¸
    💙█▀█.█▀█.█▀▀.█▀▀.─█_გ💘°
    ╚════♪♫*¨*۩۞۩♩♬✾════╝💞
    好友⛅・゚🌞早晨☕午安🌈黃昏&傍晚好😸
    💻我回覆完大家出們🚪彩紅士多🐾玩貓🐈

    回覆刪除
  3. 眼盲首先係心盲,心盲就會選擇性睇得入眼和聽得入耳,或者視而不見和聽而不聞,呢種心盲係人地用左好多年,經各大、中教館和全霉洗腦而得來嘅,冇返咁上下的事實體驗和時間,都幾難令盲左都開返眼架。
    你個世侄迷好彩囉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀、在下建議年輕人應該努力工作、然後抽時間出來到處走走看看、所謂行千里路勝讀十年書吖嘛!

      刪除
  4. 盲從,道聽途說,係人嘅通病。當親身體驗或經歷時,就會知道自己被誤導。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀、永遠困在城中、係好難睇得到其它地方嘅好壞的。

      刪除
  5. 這MV對心心來說有點陌生呢...............但個旋律就好好聽呀!🎶☺️

    回覆刪除
    回覆
    1. 這是一首五十年舊歌、對妳年輕人來說陌生是正常的。但好歌是耐聽的、在下己聽足幾事生喇!

      刪除
  6. 所以有些國家
    很多歷史錯誤行為
    都會由細小年紀開始灌輸而淡化

    回覆刪除