2017年10月18日星期三

茅廁點燈


以為呃得靚
錯到唔知埞
大眾喊糟糕
終於成詬病

日前、白鴿涂指責揸拂人押後鬆辣招而先提一站兩份、係先政治而後民生。嗱、依我睇、白鴿涂今次被鬼拍後尾枕都未定咯!眾所周知、鬆辣招擺明係益炒家、對民生影響是好是壞已有前車可鑒。然而、一站兩份係一個每日都影響着數以萬計過關人群嘅項目嚟。如果要比較嘅話、鬆辣招跟一站兩份可以用前者蚊髀、而後者牛髀來形容。相信我咁講、唔會有太多人反對嘅、係嘛?!由此可見、罪惡城政棍若非私心太重、就係好反成性、已經去到咗無藥可救嘅地步。實在很難想像出、佢哋連呃飯食嘅伎倆都低劣得咁誇張嘅。正如白姐姐話齋、信佢一成都雙目失明啦!係嘛?!

呢嗱、在政棍眼中、每日方便成千上萬過關街坊嘅一站兩份係政治項目、而放鬆辣招才是民生項目。然而、在街坊眼中一站兩份係大範圍民生項目、而鬆辣招只是樓宇買賣項目。這裡已經很明顯、政棍越嚟越堅離地、與街坊須求越走越遠。難怪當日反盟讓(關係到黃思教頭界代表孽猿嘅個人聲望)學生津貼議案通過之後、就不理建築工人冇工開、無視老人福利和公人加薪都被拖延、而堅持拉布到底啦!事實證明、拉布根本上奈何不了揸拂當局、反而將街坊福祉拉到氹氹轉。呢班友大細超成咁、又點會話唔討街坊厭?嗱、如果有人話畀我知、拉布係有預設陷阱嘅話、我會相信嘅囉!正如新任揸拂人話齋、已經搞唔清楚究意係邊個嘅錯。相信在嚟緊嘅補選必會有答案。如果在六席之中被亂制奪取得三席嘅話、往後垃圾會要通過從前被窒礙嘅議案、真係話都冇咁易。到時反盟除咗拖馬上街噓餐飽之外、乜嘢殺傷力都冇晒。呢班反盟友連民生與政治為何物都搞到唔清唔楚、搞嬲晒班街坊就綽綽有餘、都可謂茅廁點燈(找死)咯!紫荊人嘅民主夢就係被一群咁嘅豬髧兜玩殘咗喇!嗚呼衰哉!




14 則留言:

  1. 我諗補選結果,反盟席位會同之前差不多,可能只少一席?
    就算是大勢所趨議席推給建制,我相信政府內裏的無間道都會出來搞鬼,整亂個局,就好似「等埋發叔」咁嘅甩轆嘢都可能會出現?
    因為我肯定政府裏面應該有很多人是不想讓建制獨大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 聽講話、亂制早已開始部署、而且水頭充足、我唔敢小覷佢哋嘅能力。是龍、是蛇、在補選將會反映出嚟。注於亂制內部、正如你話齋必有人搞鬼嘅。政治根本上就係以利益為上嘅遊戲嚟、所以乜都有可能發生的。

      刪除
  2. 域兄午安,
    呢班所謂民主派嘅所作所為都無需再解釋喇,

    反盟太囂張
    越嚟越變樣
    繼續沿路走
    香城定糟殃

    回覆刪除
    回覆
    1. 華娃兄午安、
      如今反盟簡直係一條無頭蛇、真係蛇都死架!

      表面好夠薑
      內裡怕遭殃
      反盟嘅衰落
      原因打亂章

      刪除
  3. 飯民?對呢班友我已經無野好講!一般巿民,只會關心能否喺尖沙咀高鐵站辦埋出境手續啫?

    回覆刪除
    回覆
    1. 對、呢班友嘅表現已經走火入魔、失去擁躉是咎由自取的。

      刪除
  4. 香港每件事項都在吵吵鬧鬧渡過,香港人冇日耳根清淨。

    回覆刪除
  5. 好友☁¨♦晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    ╔══╗────╔╗ ╔═╦╦╗─╔╗╔╗✬
    ║╔═╬═╦═╦╝║ ║║║╠╬═╣╚╣╚╗
    ║╚╗║╬║╬║╬║ ║║║║║╬║║║╔╣⊹
    ╚══╩═╩═╩═╝ ╚╩═╩╬╗╠╩╩═╝
    ────────── ────╚═╝☆。゚★
    🌟開心萬事得╠╣aΡpy週四✨

    回覆刪除
  6. 家和萬事興,家衰口不停。敗壞門風的敗家仔,應要交到祠堂嚴懲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 敗家仔太多、而且陸續有來、應以立法先行、再加以糾正才有希望。

      刪除
  7. 盲反派反共已入骨髓,凡事和內地拉上關係都入政治,早就唔理每日有幾十萬街坊上上落落。你地上落艱難係你嘅問題,艱難左就最好唔再上去,反正呢班政棍和佢地嘅支持者,都冇乜要走上去嘅意欲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對、反盟已經走火人魔、難以理喻架喇!

      刪除