2015年11月11日星期三

出奇制勝



出動三點式
奇招代往績
制衡真實力
勝望靠春色

日前、一名驅異會參選者在旺區行人街開地攤、作出一項別出心裁嘅宣傳手法。當我迫到埋去一望時、機乎搞到鼻哥窿噴血咁滯。只見一名穿上三點式泳裝嘅妙齡少女、正在左扭右擰的擺出各種誘人post 讓圍觀者拍照。站在她身旁的另一名穿著便服女士就是驅異會候選人、現場還有人高舉龍獅會會眾納喊打氣。候選人仲許下諾言、話假如她當選、將會在往後的每個晚上都在那裡安排靚女、以飽街坊眼福喎!當時我心在想、萬一她當選、容乜易連驅異會都變得春色無邊?

俗語都有話啦、卓頭係生嘅、老視係死嘅。當下年輕人果然有自己嘅一套、明知自己在地區工作方面交白卷、若要競爭必須出奇制勝。雖然未知呢個咁有創意嘅候選人能不能贏出、但必能夠吸引反傳統一代嘅少壯派男士垂青。當場就聽到唔少人話會投她一票。不過唔係在下要潑冷水、我睇呢一招係不適用於驅異會選舉、但用在明年垃圾會選舉就必會派上用場。原因就係、選民對驅異員嘅期望係做實事、所以在選擇方面比較踏實。但垃圾會早就被視為係一個蛇鼠混集嘅烏煙瘴氣之地。由於垃圾就是垃圾之故、所以人們通常都不會認真的去辨別那些是好垃圾、那些是壞垃圾的。因此進入垃圾會無須靠實力、只要夠卓頭就可以。依我睇、明年垃圾會大選、莫講話波濤洶湧、甚至連吊吊捹都有得過你睇。信不信由你喇!

18 則留言:

  1. 驅異會
    垃圾會
    冚产會
    三合會
    五中會

    回覆刪除
  2. 紫荊城早已成了妖獸都市,驅異會又好,垃圾會又好,只要噱頭啱妖獸口味,就有市場架喇。
    只係呢個候選人嘅噱頭,好似未夠喎。

    回覆刪除
  3. 怪不得堆填區唔夠用喇…
    呵呵,因為垃圾就只能製造垃圾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 亦難怪有咁多人反對起新焚化爐燒晒啲垃圾啦!

      刪除
  4.  ∧_∧。・゚゚・。。゚♦・゜✾+.⊹好友☾°¨✫晚上好喇✬*☁
    (。・ω・。)つ━★・*。¤`。❉╠ ╣ a Ρpy週三★º✫
    ⊂   ノ    
     しーJ 

    回覆刪除
  5. 域Sir,呢幾日我在大埔街上見到一位區議員的牌,寫上感謝自動當選喎,真攪笑,咁樣叫競選。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、我也見到新界有人自動當選、認真阿奇生阿奇咯。

      刪除
  6. 某議員曾在議會上欣賞手上的美女圖作清遣;有議員例牌吵鬧掟嘢走人,很多決策沒有定案,真係叫人失望。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難怪、開垃圾會唔睇有味照片、若然連嘢都唔掟、就真係冇嘢好做架!

      刪除
  7. 我有印象以前台灣選舉也有的艷女出來脫衣露體行為!

    回覆刪除
    回覆
    1. 最近仲有一位太陽花之后下海當性服務之后....

      刪除
  8. 依家出名之前要靠出位,辜勿論呢班騎呢怪會否當選,但起碼可以娛樂一下大眾。正如你所講 ,區議員要講地方業績,如果著三點色都可以上位嘅話,咁下一次可能有靚女全祼上陣都唔出奇!

    回覆刪除