2018年2月8日星期四

別以為玩得精明


以為精甩辮
過海變神仙
原來鬼揞眼
上錯賊公船

呢個世界上做正經事唔公平冇乜嘢大礙、最緊要就係做衰嘢嗰陣一定要公平。否則就必定會爆出個大鑊來。巡捕房夥計冒着坐監之險成功拘捕一班包括衝擊衙門、收取黑金、以及煽動和參與破壞公安嘅疑犯歸案、高等判堂卻率先判決第一名黑金疑犯無罪。繼而輪到無上判堂判決三名煽動和參與攻擊衙門嘅小頭目上訴得值、推翻高等判堂嘅監禁判決、並宣布維持下等判堂作出嘅守行為和做義工原判。剛上任嘅戒律長、以證據不足而宣布撤銷對黑金案一干主角嘅指控。嗱、以上班人收受黑金搞到罪惡城雞毛鴨血、重累到街坊嘅小本生意都唔知到摺埋咗幾多家。雖然黃亂單嘢畸屎搞到咁大壇、但全部涉案人等居然可以陸續甩身。然而、七捕快毆打淋尿賊男(表面輕傷)、以及捕頭棒打傷一名路人(表面輕傷)、呢兩單畸屎跟黃亂比起來簡直係蚊肶同牛肶、但所有當事人都要踎監、而且刑期絕對唔輕。咁你話嘞、呢單嘢大細超成咁、會引發起啲乜嘢後果呢?

江湖盛傳有人講掂數、你幫我一次、我幫你一次、下一次就輪到所有與黃亂有關嘅頭領全部冇事。據說可能會由戒律長出面、以證據不足為理由撤銷起訴。不然的話、就由六判爺以戒律觀點放生所有人。回報條件就係通過一份兩分、通過唱歌法、通過安全法。表面看來三比三打和。唔知到咁算唔算係“傷”贏呢?之但係、三叔公就唔係咁睇。佢老人家強調、輸家分明就係罪惡城街坊。三叔公仲話、恐怕往後再爆發大形群眾運動嘅時候、現場捕快人人則膊、個個諰縮、寧見死人冧樓都好過自己摱鐵枝吖嘛!咁搞法、街坊一定可以感受到乜嘢叫作切膚之痛。更重要嘅係、如果捕快控制不了現場、全城便會陷於無政府狀態。當一切都會被癱瘓嘅時候、城中最大嘅金魚缸必有大量金魚反肚、到時點止係普大眾感到痛?到咗咁嘅時候、街坊軍自然會出手接管全城治安。到時睇吓嗰班收取黑金搞亂檔嘅頭領之中、有冇人敢企出馬路擋坦克車?但三叔公一口咬定、連半個都冇。有死只有那群自少就被教館洗壞咗個腦嘅一群政治盲流


16 則留言:

  1. 我信物極必反,不過幾時先到「極」?
    而家罪惡城街坊都仲豐衣足食,即係未到極啦,咁咪仲有排衰囉!

    回覆刪除
  2. 點止呢!就黎攞埋和平獎,天無眼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那得和平獎其實係訛評獎嚟架咋!

      刪除
  3. 好友💫晚安🌜甜夢安睡🌛💤
    💙*¨*💜・゚。💚。・゚゚💛
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗💗。゚
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║💘*。
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝¤*¨*
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝週五💞
    💟*¨◇💖º°¨⊹💕∵`∴💓

    回覆刪除
  4. 好似有句話咁講,天下大亂,越亂越好。
    到時紅家就會有藉口一鋪搞掂你哋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但有人認定紅家唔敢承認一個兩砌失敗、所以冇有怕喎!

      刪除
  5. 巡捕房士氣大受打擊,如果真係檯底交易,咁就該煨咯,班友仔攞埋若背耳仲得掂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個獎越來越似公仔台頒獎(分豬肉)咁款。

      刪除

    2. 公民抗命
      上訴得值
      推翻高等判堂嘅監禁判決
      巡捕房輕判

      刪除
  6. 怪唔得之域兄稱本地為罪惡城!縱容那些搗亂份子,維持秩序的人只有放軟手腳,這樣黑社會、壞份子就會橫行霸道,真係無眼睇了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爺有眼無珠、唔係炒錯人、就係用錯人。所以係咁架喇!

      刪除
  7. 有傳言曰, 三隻手指話, 我地冇錯, 係社會嘅錯, 係我地父母嘅錯, 點解佢地唔係"白夫黃法", 點解佢地父母一早唔走去移民, 點解我唔鍾意嘅嘢, 迫我地鍾意, 點解唔俾我地做"易完", 十幾萬噃, 人地做得, 點解我地唔做得, 都係社會嘅錯,幾百萬蠢人(唔同我地意見嘅就係蠢!),點解我要炆煮,你地咁多人要煎炸, 係剥奪我地人權, 點解一定要迫我地做"支那"人, 我地唔係…………人!
    炆煮漫水, 淫拳漫水,漫漫衰, 終審法官都係西環嘅,點解有咁嘅判辭,一定要斗揍佢地!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢哋仲有得揀架、例如學扑嘢媜嘅助手咁、賣下「苑仔、歹麻」、再唔係就學走佬仰啪定「畏哥」去做鴨、咁仲發過做嗰啲爛鬼尊貴啦!但後者戇痴瘋做唔嚟、佢只能選擇做前者。

      刪除
  8. 我相信飯民同班娃娃兵只係烏合之眾,無能力搞亂大局。

    回覆刪除