2018年2月12日星期一

血的教訓



無怨亦無仇
說話講過頭
你罵我失職
我跟你倒流

江湖盛傳、上周末在大煲區公路發生大巴失事(死十九人、傷六十三人)嘅原因可能是司機火遮眼所至。傳聞指有乘客在事後透露、由於司機遲到延誤大巴開出時間而被乘客責罵、以致情緒受到衝擊而火遮眼、結果在高速行駛之下導致失事。

嗱、以上雖然係未經考證嘅傳聞嚟、但值得注意嘅係、任何人遭受責罵時情緒都會起變化。開講都有話「你找我晦氣、我跟你倒氣」吖嘛!因此乘客跟司機爆發口角實在是不智的。但無論點講都好、身為職業司機理應曉得點樣去管控好自己的情緒、由其是在情緒激動嘅時候決不可免強開車。因為司機比任何人都清楚、當車輛在馬路上行走嘅時候、整車人嘅生命安全都託付在他/她的身上。司機遲到是甚麼原因乘客根本上係唔知到嘅、如果乘客對此感到不滿、大可以向顧用他的機構作出投訴、而唔係真接責罵司機的。假如呢單畸屎真的如傳聞所指、有人跟車長吵架而令到司機火紅火綠嘅話、司機本人當然難辭其咎、但乘客亦脫不了關係的。今次嘅教訓、不是太大嗎?!


14 則留言:

  1. 受責罵時情緒都會起變化
    跟司機爆發口角實在不智

    回覆刪除
  2. 我覺得責任全在司機身上,遲到只要解釋一下,例如肚子唔舒服等等,乘客應該會體諒。但他不作解釋,還故意開快車,視乘客生命如草芥,跟謀殺無異。

    回覆刪除
    回覆
    1. 司機當然係錯到極、受法律制裁是應該的。但無論如何、死去嘅人都不能復生。如能一人少一句、不幸是可以避免的。

      刪除
  3. 呢單嘢我諗同呢個社會都有啲關係。
    因為而家好多人一感到唔開心就鍾意鬧人,根本冇諗過乜嘢後果。

    回覆刪除
  4. *╭══╮- ҈ -°💞
    ╭╯ΘΘ ║¨*✾💕 
    ╰⊙═⊙╯•*❉祝福2Ѽ18天天都過得歡樂精彩

    回覆刪除
  5. 天降劫難猶可恕
    人為災禍不應饒

    回覆刪除
  6. 域兄, 我返嚟check番,原來我嘅留言唔見左?
    今次死咁多人,真係好傷感,我都唔想講咁多啦!

    回覆刪除
  7. 我們真的學好修養,一人少一句,避免爭執,人都變得祥和。

    回覆刪除