2017年3月20日星期一

三問三不知



無據又無依
你問我點知
今日神仙跳
住後眾皆輸

日前有報料社報導、有自稱係「正冒官」嘅人向報料社爆料、話阿月任職發錢部部長時並無提出土地供應清單、所以在屋價高企有不可推卸之責。另外又指香主阿狼專門睺住當時嘅大帳房掌櫃薯嘜不在時才開會、搞到佢幾成盲頭烏蠅。當薯嘜被索料員問知否有土地供應文件時、他答不知到。當被問及是否知到香主刻意在他放假或出外公幹時才召開土地會議時、他答不知到。當被問及是否有人刻意扣起清單時、他答不知到。呢嗱、咪話薯嘜“薯頭薯腦”呀、其實佢都不知幾精。以在下所知、分舵召開任何會議都有會議紀錄存檔、而且每次開會前必定會提早以專人傳遞或透過電腦將便箋(memo)寄給所有必須要知到嘅人。所謂土地供應清單是機密文件、有須要或有權閱讀人士都可以透過檔案部或利用密碼透過電腦查閱。依我睇、薯嘜係應該知到呢單黑材料係流嘢、但又唔想踢爆益對手、所以才會三問三不知。但如果我係佢就會毫不猶疑的去踢爆、咁做一定得到更高的大眾印象分。由此可見、某人嘅政治智慧已被其狹隘胸襟所蓋矣!

其實今次嘅細圈選舉在本質上跟上次豬狼鬥毫無分別、即使大部份選委表面上依阿爺意思、集中力量支持一個候選人入閘、亦無助於改善兩極之爭。因為爭鬥根源並不在蟻民、而係紅家與花家之爭。雖然在分舵內當要職嘅人之中混有蕃幫無間道、在五家、十三會、十八寨之中亦不乏同時食紅花兩家茶禮嘅人、在垃圾堂裡面反盟經常將好事變壞事而加以反對、甚至有人在臨門一刻打翻那堡廿三劑、但這一切都不是個人意願、而係紅花兩家互片所產生嘅必然結果。事實上、這一切都不會因個人意志而有所轉移的。君不見當下香主候選人之中有人曾聲稱當選後便擺廿三劑上台、但過不了兩三天全都反口了嗎?點解?我話過你知啦、最怕廿三劑嘅人並非一般蟻民而係花大叔和他的馬前卒。因為廿三劑對他們來說、簡直是一劑令他不能再私相授受嘅毒藥。因此誰敢妄言擺廿三劑上台、誰就是他們的敵人、其一切在花家或在其盟幫所獲得所有利益都會化為烏有。因此、相關候選人之所以忽然唔提廿三劑、無非是受到背後勢力影響的。明未?!所以嘛、在下才會話即使再花上十年時光、本城嘅混亂狀況都改唔到、就係咁解。


14 則留言:

  1. 我諗50年不變,咁就本城嘅混亂狀況都係50年不變!

    回覆刪除
    回覆
    1. 依我睇、除非改為一索一砌、否則永無寧日。

      刪除
  2. 而家連很多外國都要奉承紅家,我就唔信今上搞唔掂班政棍?而我亦感到十九大之後,上面就會有進一步的動作…

    回覆刪除
    回覆
    1. 好難講、紅家睇似強壯、實質仍然腳步不太穩。只係有苦自己知而矣!

      刪除
  3. 🌈好友☁・゚☀早晨🌞午安好⛅藍天白雲💚
    💓太陽和暖又是時候去玩吓貓🐈行吓街囉💖
    ╔═╗💜╠╣aΡpy週一💛
    ║╩╠═╦═╦═╦╦╗💕°¨🦋
    ║╦║╬║╬║╬║║║☼╭══╮
    ╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║╭╯ΘΘ ║
    ────╚╝╚╝╚═╝╰⊙═⊙╯。。゚💞
    🌷🌼🌻🏠🌲🏡💒🌺🌸🌹

    回覆刪除
  4. 域兄午安,
    城主煲唔煲廿三味最重要睇阿爺點諗,阿爺點諗又取決呢班馬前卒點做,呢班馬前卒又要迎合花老大點落柯打,真係環環相扣,錯中復雜,

    你想開會我出差
    闊佬懶理責卸埋
    如今你要清舊賬
    惟有大家扮詼諧

    回覆刪除
    回覆
    1. 華娃兄午安、
      咪被我估中、廿三味基本上係確立唔成的。除非將大部份不利反盟嘅內容刪改則令計。

      阿爺想煲廿三劑
      花叔拼命教人噬
      紫荊登時變爛木
      蟻民局自暗噁抵

      刪除
  5. 香城有兩大陣形,保皇黨及反對派,兩黨都有一個共通點,反是敵人擁護的,我們就要反對!故此,無論誰當特首,香城都係繼續永無寧日!

    回覆刪除
    回覆
    1. 保皇反盟各為其主、誰也沒有站在普羅街坊嘅角度做嘢。總之一句「垃圾」就是。

      刪除
  6. 薯嘜三問三不知,只會令我加深對hea曾說法嘅形象。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀、好多街坊都係咁講架!但反盟每每為佢準備一百幾十人在街邊等候佢到訪、然後利用近鏡拍攝技術炮製出一個似乎人山入海嘅假象出來呃like。可惜那個所謂百萬簽名嘅「三百豭」計劃唔爭氣、到截止時只得區區六萬五、距離一百萬委實太遠太遠了!咁即係話、那面所謂萬眾歡迎抓錢華嘅西洋鏡都穿鬼埋啦!係嘛?!

      刪除