2016年1月25日星期一

常無話你知



如果冇有我
老幼都難過
閉翳咪嫌多
平常反惹禍

各位街坊、我係梁無常、但係我與舊時唱戲嘅梁無相完全冇關係嘅。江湖道上嘅朋友都喜歡將我個名倒轉來叫、故此人人都叫我做常無。嗱、開講都有話、各為其主吖嘛!我在垃圾會一切言行並不代表我個人、而係履行我對擁躉嘅承諾。由於我見人罵人、見物擲物、見布拉布、見柴拉柴、所以唔係累到班垃圾同僚人人陪我留堂加班、就係個個睇住我被“護送”出場提早收工鬆人。因此既有人羨慕、亦有人眼紅。雖然嗰啲患上眼疾嘅人都好想教訓吓我、不過又怕被我身邊嗰幾隻「鬥牛金」死口咬住唔放、所以啲人只能用個心罵我、而隻手就指着隻長毛公仔破口大罵、以求泄憤架咋!

呢嗱、就在兩日前之嘛、講府嘅勁打得大總管就係指住隻長毛公仔起勢罵“薪高福利厚、爛笪冇人有、開工鬥命長、費時兼立竇。”唉、咁鬧法、即係打橫嚟講嘅啫!眾所周知、班擁躉之所以抬我入垃圾會、無非要我唱反調、否則人家就唔會千揀萬揀、偏偏揀中我扮花旦啦!之但係、大總管卻繼續罵隻長毛公仔“月入九萬幾、燒鵝食左肶、開會唔耐煩、提早返屋企。”喂喂、唔係我想趁早鬆架、而係掙六成大哥派人夾硬押走我咋!我都話咗架啦、我同妳嘅立場係唔同嘅喎!擁躉揀我做代表、就係要我替佢哋發爛渣。如果我乖乖咁畀講府提出嘅議案話過就過、咁先至係失職架!點不知大總管仲係繼續罵隻長毛公仔“食君祿不擔君憂、正式係萬世唔修、懶骨頭不謀正業、仲咒我遲早揸兜。”大總管呀、大總管、妳到底明唔明架?加陣養我嘅唔係主上而係紫荊人、妳鬧我做乜啫?其實你咒我賺得嘥聲壞氣架咋!雖然我在妳眼中、係一碌不折不扣嘅頂心杉、但我班擁躉卻當正我係正義朋友。咪話我老鼠跌落天秤、下屆我又會以「糕票」當選、而妳就只能夠執定包袱、兼帶埋隻「黯然銷魂掌」返米字國刨薯仔皮。呢啲咪就係各有前因囉!正所謂“你罵我反常、我卻有市場、長長又久久、好過出雙糧。”所以話啫、破壞與建設皆無關宏旨、總之能夠留低下來、銀照逗、氣照喢、話之你反常唔反常、最緊要就係有市場吖嘛!係冇?!

18 則留言:

  1. 哈哈…域兄,我突然想到域兄你咁有文路,點解你唔參選立法會,起碼你除了文路還有思路,幫曾六成做軍師都好,或者可以平衡一下各方的爭拗!

    回覆刪除
    回覆
    1. Siu 兄、見笑喇、在下此等二打六、既無人脈又不懂厚黑、而且腦根不靈、基本上連掹尊貴車邊嘅資格都欠奉。講到六成大哥就更難觸摸、佢又想嫁、又唔敢上馬、相信連神仙都幫佢唔到矣!

      刪除
  2. 無爭拗不成現在的垃圾會呢!

    回覆刪除
  3. 域Sir,正如我朋友講,呢個世界好多嘢無法解釋,好似跑馬,上次跑包尾今次爆大冷跑第一,馬會搵練馬師問話,為何表現如此?練馬師話無法解釋,馬會只能記錄在案,因為畜牲吖。
    有人話長毛的行為如同畜牲,大炒大鬧掟蕉掟物,好多人話無法解釋,實情是佢使乜同你班友解釋。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、對的、常無所做皆如其份、只係非其擁躉不明其所以而矣!

      刪除
  4. 話時話
    常無雖然係有好多人唔鍾意佢
    但常無行出嚟擺明就係主角
    做番合身份嘅動作
    總好過嗰D轉掹車邊和愛攝位嘅擦鞋仔
    做完場戲之後就俾老細踢埋一邊

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀、常無擺明車馬、即使不喜舊他的人、也得承認佢係真小人而非偽君子。以在下而言、我是尊重真小人、鄙視偽君子的。

      刪除
  5. 域兄晚上好,
    反派角色中長毛真係無可取代架,

    九萬人工唔算多
    打個乞嗤都冇咗
    開工唔駛一粒鐘
    咁先棧鬼夾輕鬆

    回覆刪除
    回覆
    1. 華娃兄、一齣戲裡面硬會有忠奸才能演下去。無常演奸角確實不亞於石堅叔架!

      你說我奸不是奸
      我來玩嘢你埋單
      有贊有彈得叫座
      爾虞我詐為兩餐

      刪除
  6. 依家做垃圾局議員,唔係為公義,亦唔係為弱勢社群出聲,好似長毛咁講 ,佢係為選佢出嚟嘅選民做搔。選佢出嚟嗰班友,鍾意玩野,喜歡拉布浪費公帑,鍾意社會愈亂愈好。大眾巿民,就算唔鍾意長毛,不過無辦法,都要忍受佢串連反派嘅角色!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可不是嗎、一方玩拉布、一方玩打綑、搞到民生被政治拉死。所以在下常說唯一嘅冤大頭就是小市民。常無所作所為亦只不過是適如其份而矣!

      刪除
  7. 有名你叫常無梁嘛,都係搵食啫。

    回覆刪除
  8. 好友♦・゚☼早晨&午安喇喂*☁`☀快樂星期四
    今天瞓醒,落雨.超潮濕喔.好彩唔太寒冷呢
    我D感冒+咳咳好番哂呢.不過還是貧血要多休息喔
    因對得耐個MON真係用唔少精神.眼好容易累喔
    所以我都係少上網.多數在瞓覺.起身就食,食飽看電視
    謝謝大家*關心*我一定會養精蓄銳,再見面時精神奕奕的

    回覆刪除
  9. 神鳳午安、健康要緊、多保重呀!

    回覆刪除