2015年8月21日星期五

痴瘋自白


亂搞無罪反有理
三山五嶽同朋比
秋後算賬太猖狂
紫城價值不如屁

豈有此理、縣太爺居然明目張膽的搞秋後算賬、把我哋一群「和尚打傘」嘅同志逐一押上公堂判罪。咁搞法分明係踐踏人權和打壓學術自由、簡直係無法無天。眾所周知、我哋一班「和尚打傘」同志嘅天職就係替你哋去保衛金紫荊免受紅潮薰染吖嘛!要革命就梗係有犧牲、做唔到生意咪關鋪去遊埠囉!再唔啱、就摺埋間鋪開枱打麻雀吖嘛!點不知你哋班街坊好人當賊扮、唔單止唔感激我哋搏命替你哋爭取話事權、反而唱衰我哋、都可謂好心冇好報咯。坦白講、我哋霸住條街七十九日、無非要話畀全世界知、你哋係被「棺箱勾結」累到交唔起租、買唔起樓、攞唔到公屋、我哋至替你地去瞓街啫!咁仲唔夠偉大咩?我哋之所以衝擊人民公社、就係因為你哋選咗一群不顧民生只管發財嘅自私鬼出來做代表。記住下次選我哋、飛起佢哋喇!

自從我哋送咗頂黑人帽子給巡捕房之後、你哋街坊不獨止唔肯出來附和、反而罵到我哋亂扣帽子。其實我哋並唔係無的放矢架、事實上我哋嘅同志裡面有不少公門中人在內、其中仲有好多仲係黑人。咁你話嘞、邊個敢保證巡捕房裡面個個都係白過白雪宮主嘅呢?據榕樹頭講估佬神棍陳講、在七十年代有個姓黃嘅教頭曾經公開踢爆大教館嘅教頭裡面有黑人、衙門各部門嘅高低層都有黑人、巡捕房亦唔例外、嗰單嘢仲氣到遠居於嬰鄰嘅事頭婆紮紮跳架!既然四維都有黑人、點解獨係巡捕房唔可以有?唔該你哋以後咪再屈我哋生安白造好唔好?
 
你知我都知、到當今最社會矛盾只要是來自無殼蝸牛、以及看不到前境嘅年輕一代。假如這些問題都被解決、即係連大毒瘤都醫得好。到時仲有邊個會跑上街頭喊冤?既然係咁、我哋就非盡全力去保留這兩個大毒瘤不可、否則真補丸就永遠無法上架喇!因此我哋反對縣府收地起樓、反對搞大形基建、反對搞高科技發展、反對填海造地。為咗要達成我哋嘅理想、我哋唔要公屋、唔要居屋、唔要基建、唔要新科技、唔要向上流、只要抗掙、只要拉佈、只要鬧事、只要閉翳。總之但凡縣府做的我們都反對、直到話事權到手為止。

15 則留言:

  1.  ∧_∧
    (。・ω・。)つ━★・*。
    ⊂   ノ    ☆・゜+.`。✾
     しーJ   °❉。+ *´¨)
          ೋ*´¨) ∵¸.☾·*¨)
         ¸.·¤´★ (¸.· * ✬∴⊹
    ◇・゚゚♦好友*.•✫•*¨天天早午晚安好喇喂*☁。゚。.`☀
    我大感冒又咳•好辛苦•真係要好番先上網回覆大家啊

    回覆刪除
    回覆
    1. 神鳳姐抱病上網,真係冇陰功咯!
      快啲好番啦!等住妳入廚煮餸呀!開開心心地休息啦。
      祝早日康復!

      刪除
    2. 神鳳午安,健康要緊、多保重呀!

      刪除
  2. 哈哈…我諗如果政府打鑊金俾佢哋,咁唔知佢哋會唔會要?
    所以話呢,如果呢班大帝唔係乜都反,激親某些人,我會諗阿財爺年年都會派錢,仲一定多過澳門呢!真係多得佢哋唔少……

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢哋都只不過係「為己為人」啫、唯不同者就是個「人」字之嘛!

      刪除
  3. 我估佢地話事權都唔想要,而係要反、反、反,直都永遠,陳近南話齋,呢個係畢生志願。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、韋小寶話、陳近南只係為咗自己嘅志願就要欺生大眾....

      刪除
  4. 我地個代人為片瓦頂捱一世!現今這一代為冇得為片瓦頂捱一世有怨氣,唉!其實代代都有其難處!

    回覆刪除
  5. 我都支持痴瘋,自和尚打傘後,香城喺最宜居住城巿榜下跌十幾位,中環部份舖位最新巿況如後:COACH中環旗艦店現時月租720萬,租約期至2017年10月,但租客要求退租,下月遷出;Mercedes-Benz 店舖現時月租450萬,租客撤出後,租跌25%;Emporio Armani,店舖現時月租140萬,租客撤出後,近未覓得租客頂租。商舖租金下跌,我相信住宅樓價在股巿大跌及美國加息下,很難獨善其身,最好插水下跌50%,咁就可以造就多啲人買樓。所以我相信痴瘋真係有唔少擁躉架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 加上內地與越來越多個國家簽免關稅貿易協定、幾年內大六遊客必然銳減、到時就會見真章矣!

      刪除
  6. 樓上 Philip 兄話樓插水下跌50%
    我都覺得是合理價位

    回覆刪除