2015年7月17日星期五

框架的疑惑



有框無框都是框
臭花凝聚臭草甖
既是規則由我定
誰敢落鑊我敢烹

白鴨幫剛剛宣布將老將阿黃驅逐出幫會、理由是他公開唱反調令到幫主瞓街姐唔高興。呢嗱、姑勿論白鴨幫是否不能容納不同聲音、但幫主果斷清理門戶的確能夠起殺雞儆猴作用。相比之下、金紫荊揸拂人施威眼巴巴的看着自己手底下幾隻水蟹爬上岸跟除李工頭去瞓街、甚至有人涉嫌呃病假跑到佔領區當皮佬禮保貼身鏢都不敢揸正來做、簡直係英雄與狗熊之比喇!喂喂、施威呀施威、如果閣下做這份工做得唔耐煩嘅話、不如讓個位出來、由瞓街姐去做好過啦!

事實擺在眼前、高舉民主旗幟嘅白鴨幫也為幫中民主設下一個框框、並視走出這個框框嘅幫眾為叛徒。那麼、既然你有你的框框、阿爺亦有他的框框、你不容阿爺碰你的框框、阿爺也不許你破壞他的框框、所以再纏鬥落去永遠都唔會有結果、惟有妥協才是出路。可惜城中政客少而政棍多、搞到全城烏煙瘴氣。可不是嗎?在上次「和尚打傘」一役大家都有眼見、一群連人情世故都未學懂嘅黃毛小子居然被捧成政治明星。但若問他們除了曉得橫衝直撞兼連累街坊之外、對社會還有何等貢獻嘅話、相信很多人都會“O”晒嘴。你可以唔同意我講嘅嘢、但我相信你是見得到的。

今日世界政壇所奉行的就是框框由我定、龍門由我搬、對錯由我判、民主為我用。意思即係話、我絕不接受別人所設的框框、但別人卻必須接受我設的框框、誰膽敢挑戰我的框框、我就令誰永不超生。試問一聲、咁搞法點會有太平?


18 則留言:

  1. 希臘齊齊拉屎見到德國佬發真火,都識得為存大局要乖乖地摜低,不過紫荊城嘅政棍就只係識一拍兩散。
    要人聽你話係要講實力嘅,得隻2仔底,聲大夾惡,始終要揭底牌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫荊人並不是蠢才、下兩次大選將有交代。

      刪除
  2. 話咁快又快樂星期六☁。゚★神公可休息喇喂
    ☾•*◇我又可以係咁瞓覺豬呢♦・゚☆大家甜夢*❉´晚安呢

    回覆刪除
  3. 我懂得搬龍門?可惜球証又不是你!
    最慘係遇著外鬥唔掂而內鬥掂的那班籠裡雞……
    想吹雞都冇你份,哈哈!吹漲就有!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉、紫荊人本來是球賽中嘅球員、但忽然變作觀眾、原來有人霸王硬上弓夾硬衝人場爭波踏、咁咪搞成咁囉!

      刪除
  4. 有框無框都是框~~我偏偏只愛畫框
    臭花凝聚臭草甖~~香花翠草愛入畫

    回覆刪除
    回覆
    1. 娜姐是充滿藝術細胞之人、當然係一百分啦!

      刪除
  5. 域Sir,愈來愈多框架,香港人好快到咗人在門楣下,誰敢不低頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、紫荊人實在有點像搬起石頭砸自己雙腳架!

      刪除
  6. ☁。゚★話咁快又係大家瞓覺豬時候呢♦・゚☆甜夢☾•*◇晚安呢*❉´

    回覆刪除
  7. 我仍然坐在
    我觀眾席的框框
    去看大框撞細框呢齣好戲

    回覆刪除
  8. 思歪有好多制肘,因公傼受公務員條例保障,如果無犯規,思歪都奈佢哋唔何!有部份公傼公然帶黃絲上班,都無上司夠胆出聲!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛獵兄所言極是、之但係病假是要養病者好好在家養病、唯獨是有人在病假期間參加示威活動不特止、還跟別人上演武打、咁明顯係有違病假嘅原本意義、部門是有責任追查的。

      刪除