2015年4月27日星期一

明日話今天



舢板充炮艇
蠢才愛標青
今日你釘人
它朝人照釘

呢嗱、近日紫府有紫府動員到坊間爭取街坊支持「食住先」、而飯仔有飯仔派人出來唱反調。那個剛剛被山姆大叔捧上世界第十名風頭躉嘅十頭蜂則聲稱、假如紫府膽敢繼續上街迷惑街坊嘅話、佢就會拖馬見鑊炒鑊喎!有人話、在「食住先」嘅框架之下、飯仔不單只無緣問鼎金紫荊揸拂人寶座、甚至連生存空間都大打折扣、咁搞法、唔爆紫府大鑊至奇。計我話、呢個世界上叻仔通常都係求財、只有蠢仔才會求氣。試問、拋個身出來刀鋒上打滾唔係為銀、唔通真係為興趣咩?最少有我一個唔信囉!咪話我市儈、我相信每條政棍都有個價、一百萬買不來的、一億就可以、再唔得咪再加囉、反正大莊家唔志在、且看有幾多人真係能夠降拒銀両嘅魔力吧!

在兩陣對壘期間、最辛苦嘅睇怕都係各方嘅擁躉、紫改嘅內容係乜東東佢哋都唔知到、就跟隨大隊人云亦云、而那些所謂支持和反對旨在衝擊對方、根本冇幾人會諗過當中嘅真正意義。紫荊城就是這麼樣一個奇妙嘅地方、無論係幾慌謬嘅論調都會有信徒、只要有人肯牽頭就必有人跟着走、總之一將功成萬骨枯就是。從前紫荊城是個工商業興旺嘅城市、期間也曾造就過大批人發跡。今日紫荊城演變成政治之都、所以亦養肥唔少政棍。呢個轉變究竟是好是壞、相信大家都心中有數。有一群連被人洗咗腦都唔知嘅青年、譏諷支持紫改嘅人已經唔適合呢個時代、還要罵人家禍延下一代。唔知到各位對呢類後生仔點睇、但我就會以平常之視之。因為只有無知嘅人至會講無知嘅話。其實每過人都做過年青人、亦也曾經歷過一個“知啲唔知啲”嘅階段、當人們覺悟前非嘅時候、通常都已經係一把年紀了!今日笑他人、它日人笑之、這是千古不變嘅定律。

呢嗱、話口未完、兄弟幫又準傳好赤膊上陣去幫各位兄弟嘅大忙喇!睇落、上次賠了夫人又折兵嘅歷史即將重演。咁、你話嘞、仲爭嚟做乜?


15 則留言:

  1. 「其實每過人都做過年青人、亦也曾經歷過一個“知啲唔知啲”嘅階段、當人們覺悟前非嘅時候、通常都已經係一把年紀了!今日笑他人、它日人笑之、這是千古不變嘅定律。」
    真的!有青春時智慧不足,有智慧時冇青春,兩者永遠不協調!

    回覆刪除
  2. 雖然話每個人都有個價,不過如果個價太高嘅話,其實也等於無價,金主唔會咁傻仔俾咁多錢,俾少D搵第二個好過啦,再唔係咪用其他橫手囉。所以我都信有D人係買唔起架。另外有D政棍其實自己都搵唔少,但係俾人用雞碎咁多錢就買起左,真係有辱祖先喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 對、甚麼事都有可能的、我們就拭目以待吧!

      刪除
  3. 你講得啱,部份香港人為反對而反對,究竟政制內容係乜?相信佢哋都烏 sir sir ! 痴瘋今時唔同往日,有美國佬照住,有名又有利,俾著我係佢,都會選擇呢條路。

    回覆刪除
    回覆
    1. 人怕出名豬怕肥這句老說必有其道理。由其是對於一些欠缺自知之明嘅人來說、分分鐘見到閻羅王都唔知發生啥事的呢!

      刪除
  4. 嗰班友若想給人收買我想應該唔得啦,因為佢地其實已一早俾人買起了,如果再收其他人茶禮,怕且唔知有冇命享,除非係身家清白,但試想又有幾多個呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 在下相信、既能被收買第一次、就不難再被收買第二次、只有那些被人抓着痛腳的人才會身不由己。

      刪除
  5. 域Sir,前幾日聽電台訪問個位英雄出少年之拾鋒,都唔知佢噏乜?正式乳臭未乾只識攪抗爭,仲以為自己是明日之星,十大風雲人物,實則比老美只當棋子利用,我肯定他日用完棄如敝屣,政治波譎雲詭,憑佢奶都未戒,如何洞悉天機?

    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、痴蜂乃係當世壇上高人、而且隨時羽化登仙、佢講嘅嘢一定係高深莫測、又豈是我等凡夫俗子所能理解?

      刪除
  6. 議會立立亂
    拉布拖長篇
    交叉是制服
    話之你要點

    回覆刪除
    回覆
    1. 開會如開片
      隨即地上腆
      既是冇得贏
      唯將眾頸捻

      刪除
    2. 域 sir, 寫得好, 精彩!

      刪除