2015年1月27日星期二

欲擒故縱



不拉又不鎖
相約衙門坐
任你出風頭
慶賀你凱歌

呢嗱、世事果真是無奇不有。別家的巡捕房拉人、我家的巡捕房又拉人、但人家嘅疑犯要披枷帶鎖、而我家疑犯就獲得猶如上賓般的禮待。話說金紫荊巡捕房正式開始緝捕曾經參加封街鎖路人士、連日來以飛鴿傳書方式相約數十名有關嫌疑犯到巡捕房接受拘捕。嫌疑犯不單只依時報到、而且還攜同狀師和啦啦隊在巡捕房大門外高調的向記者宣讀宣言、揮手和擺「鋪屎」拍照、比起出爐影帝影后開記者招代會來得更有睇頭。雖然當他們進入衙門之後既拒絕交保釋金、又不肯自簽擔保。然而巡捕房卻更加禮讓、只說一聲保留起訴權之後就此放人。難怪人人都贊賞紫荊城是當世犯罪者天堂矣!

有位政界資深人士對我講、其實被捕人士擺出嘅姿態越高調就越係弊家伙。他還問我在公仔箱和報章看到他們那副洋洋得意嘅尊容時有何感覺。經他那一問、我忽然發現不知由甚麼時候開始、已經對這類頻頻曝光嘅政治「騷」和人物產生一種莫明嘅厭惡感覺。情況就好比某些曝光過度嘅藝人、令人一見就想息機嘅感覺一樣。據說巡捕房在未來幾個月內都會以同樣手法去處理有份參加封街鎖路嘅嫌疑犯、亦即是說這股熱度最小都會延續多好幾個月。難怪江湖上嘅陰謀論指出、有人正在以三十六計之中嘅第十六計「欲擒故縱」對付路霸、並刻意將他們的氣焰提升至神憎鬼厭嘅境界、藉此舵衰八大門派、到時錦衣衛就可以在來屆驅異會大決賽之中輕鬆的將之續一擊敗。照咁睇嚟、大內副總管日前發表“今後勢必趁某些人病而攞其命”嘅講法、並非無的放矢矣!


14 則留言:

  1. 域Sir,晚上好,
    拉人不用孖葉鎖,
    自投羅網不落案,
    以禮相待請君走,
    他日檢控再通知,
    花花世界莫說痴,
    我也作首打油詩。



    回覆刪除
    回覆
    1. Wai 兄、難得你也有雅志呀!

      得間寫下打油詩
      其中幾趣就可知
      時人時事皆可提
      那管別人笑我痴
      審時度勢皆非我
      隨手拂拂最合時


      刪除
  2. 告上法庭係遲早嘅事,我放長眼睇下到時個官點判。

    回覆刪除
  3. 呢的係我作為無知小市民不理解。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小市民關心嘅通常是生活上須要、政治呢家嘢通常都係從報導中略略知到一點點而矣!

      刪除
  4. 唔交保釋金唔係新鮮事,不過好多蟻民唔知自己權益啫!衙差拉人時並沒有掌握足夠起訴証據,就算有,都要經過律政司批准,唔係一時三刻可以將嫌疑犯帶上法庭,所以要求嫌疑人交保釋金,再依時依候到衙門協助調查。故此,如果你唔交保釋金的話,衙差極其量扣查你48小時就要放人。你講得啱,做任何事切勿得寸進尺,得意忘形,遲早俾人一Q清袋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 飛獵兄、首先謝謝你提拱相關法律程序、讓大家都可以知多一點點。政客做騷一向不遺餘力、我們就放長眼睇睇結果係點啦!

      刪除
  5. 哈哈,我諗冇幾耐啦,唔係初一就必定十五,最多咪去埋驚蟄,如果再唔係,清明唔拜就重九拜唄,總之就「Very Soon」!
    我講係所有的人也包括Very Soon 呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 怒兄、呢句 very soon 大概已成為今日朝語喇!據江湖上嘅朋友話、 very soon 嘅最新解講即係唔知幾時咁解喎!

      刪除
  6. 域兄晚上好,
    一百歲唔死都有新聞, 打電話叫人投案真係聞所未聞,

    拘捕發請柬
    都米話唔盞
    好戲在後頭
    等緊你埋單

    回覆刪除
    回覆
    1. 華娃兄午安、

      咱家紫荊城日日有新笑料、我睇今後將會有更多呢!

      衙門發請柬
      約埋大家玩
      互相不記仇
      呢鋪認真盞

      刪除
    2. 兩位
      雖然佢地收帖去飲
      但都無留低「人情」

      刪除
  7. 睇住佢地牙擦擦,眼斬斬, 遲早跳得高,跌得慘.

    回覆刪除