2014年9月15日星期一

中學從此不太平



政治入侵中校園
睇住學生上錯船
師長冇人敢異議
跟紅頂白喊通天

呢嗱、人在成長階段之中總有一些事應該去做、亦有一些事絕不可做。正如家長絕不會讓小孩子有僭越行為、理由就是要保證他們學好守本份、並且在一個良好環境之中成長吖嘛!現在竟然有人破格將政治運動帶入中書齋、並鼓勵學生參加罷課、然而身為師長嘅人不單只不加勸阻、居然說將會為罷課學生補課。試問咁做法與西南二伯父有何分別?須知到政治呢家嘢、就算在社會打滾幾十年嘅人都未必睇得通透、何況正在求學時期嘅學生哥呢?

自從「大生聯會」宣布大書生將會集體罷課之後、「學民諗頭」又鼓吹中書生加入罷課。亂制派嘅「幫講收聲」卻認為中書生未夠班講喱啲、並立即設立一條篤背熱線、要求中書齋提供參加罷課嘅書齋仔數字。之不過幻民嘅「咬肉協會」立即反駁、並指出禁止中書生罷課涉嫌侵犯人權、只要獲得家長同意即使未成年書齋仔亦可以參加罷課。就係咁、政治這污穢玩意便入侵中書齋課堂了!

日前有記者問大書生、既然明知戰中是犯法而且會留案底的、點解還要去做?大聯代表說、紫荊城冇咗「真普損」嘅話、就算大書生讀飽書、但步出社會亦冇運行、因此有冇案底都一樣。雖則人人都跟風指大書生是成年人、應該知到自己係做緊嘅係乜東東。但問題係、究竟一群從來涉足社會嘅學生哥係唔係真係咁掂?現在嘗試以大聯日前公開嘅四點要求、作一個小小的探討。第一、立即撤回紫改方案;第二、向紫荊人道歉;第三、確認公民提名;第四、縣首和紫改三人組辭職。這四點要求對紫荊人來說、並沒有甚麼大不了、但對紅門來說可不得了!因為在紅家眼中可能會變成:第一、解散一言堂;第二、向全民認錯;第三、確認西方式民主;第四、阿爺及其門人下台。如果真係咁、你話死唔死?

切勿以為在下妖言惑眾、須知到紅門家規開宗明義就是一家獨大。假如大書生認為只要他們開聲、朝廷就必須答應嘅話、會不會顯得太過無知呢?如果明知故犯、即等同去打一場有輸冇贏嘅仗。咁、你話嘞、大書生水平尚且如此、何解還要拉中書生落水?雖然政治係污穢不堪嘅玩意、但人總應該有點點良知。紫荊城是個自由社會、任何人都有權以抗爭手段去達成自己嘅政治理念、但請高抬貴手、不要向心智尚未成熟嘅孩子打主意、好嗎?拜託!拜託!

24 則留言:

  1. 歌詞:「學生哥,好溫功課,咪日日一肚火!」

    回覆刪除
  2. 唔知香江可唔可以跟某些國際標準,意思係揸弗人可以提議或提前因社會事故而解散國會(或議會),然後就重新選過,咁嗰班反對派可能就冇咁嘈喧巴閉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 律師朋友曾經告訴我、縣首有權解散人民公社再重選。不過咁做肯定會引至社會大亂。我唔認為縣首有能力憑自己去孭呢隻鑊囉!

      刪除
  3. 越來越離譜,不知所謂! 莫非學生家長也鼓勵子女擺課!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實現在係唔係到了不死不休嘅田地都成疑問。點解嗰啲人不先行問問自己、究景失去了些甚麼呢?我只見有人為着爭取一些從未有過的東西就要生要死而矣!

      刪除
  4. 經過黑金事件曝光,耍繼續欺騙成年人已經越來越難,他們便向心智未成熟的中學生埋手,發揮剩餘的勢力。
    可能他們認為只要是反政府,只要夠亂,便可以討好幕後金主。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有些人吃多家茶禮、所以只能煽動別人去帶頭去做死士、而自己就在後面指手劃腳。

      刪除
  5. 我非常反對罷課,做好學生,讀好的書先!

    回覆刪除
  6. 域Sir ,我都反對罷課,因為香港大學生的質素已經愈來愈差,完全無獨立思考能力,更何況是中學生,絶對同意佢地心智完成未成熟。

    若果罷食台灣佬的豬油,我舉腳讚成。

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫荊人唔會為生活想太多、因為很多人都中咗政治毒。冇得救架喇!

      刪除
  7. 啲大學生得一股蠻勁,佢哋無諗清楚 ,依家出嚟搞佔中嘅搞手,已經名成利就,佢哋無需為生活而担憂!如果啲大學生屋企大把,唔駛為生活而担憂,出嚟從政玩吓,都無可厚非!

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀、確實有人得錯蠻勁入云亦云、但有人是受人錢財替人做事。

      刪除
  8. 我嘅姪女 16歲 , 都話去示威、罷課 , 我問你知吾知為乜罷課?佢話先生話為民主 , 為佢地將來的前路 , 為香港 , 要靠佢地挺身出來捍衛。
    我問 , 你閒時有冇留意時事 , 真正了解实況?
    她說 , 你以前叫我多看報紙,而家又話報紙誤導我地。
    你以前叫我地要聽從老師訓導 , 而家老師咪叫我地去垾衛主權囉 , 乜都你地講哂

    甘 , 你地去佔中 , 被拉点算?
    她說:佢地話我地班中學生都未夠秤

    我暈得一陣陣 , 天呀!!!!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 網上找到少年犯條例 (http://www.legislation.gov.hk/blis_pdf.nsf/6799165D2FEE3FA94825755E0033E532/5BDB04827A6F31AC482575EE004F85B2/$FILE/CAP_226_c_b5.pdf):

      1. 10歲以下兒童不能犯罪;
      2. 兒童是指未滿14歲的人;
      3. 少年人是指是年滿14歲但未滿16歲的人;

      至於已經16歲嘛!?

      刪除
    2. 今日紫荊城有些身為人師者不好好增值自己、滿以為加入某夠照組織就可以受到保護混水摸魚。我睇就快有人整佢哋加喇!

      刪除
  9. 也就是呀!
    她就是說 d 大哥哥大姐姐抬左去一陣咪放番出嚟 , 我哋更使乜驚 , 甘話。

    我咪叫弟快去投訴及看實个細女

    回覆刪除
    回覆
    1. 這種情況大有誤導成份、對小孩子是禍不是福。

      刪除
  10. 學生哥至憎人話佢地唔識獨立思考, 受人利用. 自己都唔鍾意畀人話蠢啦, 你話幾陰公. 唉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 這個世界上冇蠢人、只有盲人、係心盲嗰個盲呀!

      刪除
  11. 中學生走了一個"黃 x 峰" 出來,人仔細細,說話十分老定,很有台型!真是難得兼少有。
    可是作為長輩後輩都是警界中人的家屬來說,最不想見到市民有不和平、不安靜的示威!造成種種衝突是兩難的局面,大家都是有父母所生的,何苦要攪對抗,苦苦相逼!

    回覆刪除
  12. 妳講那位小英雄嘅雙親都是大反派中猛人。所謂虎父無犬子吖嘛、何況連阿媽都咁猛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又唔知喎!好想知道,域兄可否俾啲提示?他的令堂是誰?

      刪除