2014年7月10日星期四

七個一皮




巴西又揼雞
包你輸甩髻
買細偏開大
今趟抌穿肺

記得在七十年代聽大聲葉(葉觀楫)講波、每當香港代表隊(本地球員組成)或香港聯隊(華洋混合)被外國球隊連數幾蛋之際、就以被人打到七個一皮(即係章法大亂)呢句嘢去形容當時港隊嘅景況。勢難想到四十年後嘅今日、呢句名言居然被套用到巴西國家代表隊身上去。

被譽為足球王國嘅巴西雖然係今屆世界杯主辦國、但國家代表隊嘅表現卻無半點王者風範。一向以腳底下功夫細膩見稱嘅巴西居然以一比七大敗在德國腳下。全場波所見、巴西班球員踢得到喉唔到肺、甩腳、甩波、甩位唔在講、仲連球品都甩埋、莫講話毫無戰術可言、甚致連個人技術都欠奉。雖則話佢哋嘅王牌前鋒尼馬因背傷不能上陣、而且換走埋一名正選後位、但係踢波呢家嘢係踢十一個人吖嘛、少咗兩個正選係就係會有影響、但使唔使輸到七個一皮咁肉酸?當德國隊射到三比零嗰陣時全個球場鴉雀無聲、射到五比零嘅時候鏡頭所見很多巴西球迷黯然神傷、射到七比零嘅時候球迷已忍不住掉下淚來、甚至連小朋友也不例外、即使當巴西隊射入破蛋嘅一球、但場中並無歡呼聲、外國球迷亦感覺到唔多對路、於是紛紛提早離埸、以免城門失火殃及池魚吖嘛!

今次世界杯參賽隊伍忽龍忽蟲嘅表現已經成為家常便飯、不過尚未到決戰時刻就頻頻聽聞有人輸波輸到連條命仔都冇埋、咁搞法認真不智。須知到、人有三衰六旺、在運氣不濟嘅時候所行嘅係衰運、就算財神離遠見到都要運路行、試問黑成咁嘅人點會贏錢架?但凡涉及賭博必有造假、所謂十賭九騙吖嘛、賽果係可以預知亦唔係新鮮嘅事。換言之除咗有內幕消息嘅架忌冷之外、其他人一注押中嘅機會簡直微乎其微、否則又點會有派彩?依在下看、呢啲輸多過贏嘅玩意絕對不宜瞓身落去博老命。巴西輸到一比七嘅賠律超過百倍、講唔定有人輸波發大財都未定架!呢嗱、輸完又嚟賭過喇、來緊嘅週日上午四點將會舉行巴西與荷蘭嘅季軍爭奪戰、而週一上午三點鐘就輪到德國與亞根庭爭奪世界杯、不如約埋班老朋友齊齊睇波、嘆啤酒、吃零食、順便來一場牙較論英雄看看誰的眼光最醒神、不過千祈咪賭錢呀!

17 則留言:

  1. 有人參予的比賽就一定有欺詐成份,尤其是指有技術的賽事而言,那麼操控上來便更加容易。加上精堪演技,呃到部分人那便可過骨,反正他們想,賭博唔係贏就輸,就睇你有冇咁好彩......

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀、凡賭博都是靠「彩數」嘅、除非知到內幕者則例外。

      刪除
  2. 報導稱有位神童廚師為了賭今次這場世界杯賽事,輸了成副身家,自尋短見去了!一生短暫的光輝,就被賭博全盤弄垮了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那位廚神確實屬於賭死那一類人。可悲的不是他、而是他的家人矣!

      刪除
  3. 我不會睇球賽,但這個賽果我也嚇一跳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個結果確實令人吃驚。相信巴西在今晚半夜場波必有不同表現、但能否贏就要睇荷蘭嘅表現喇!

      刪除
  4. 域Sir,呢埸波我都有睇,少咗尼馬同埋中場隊長,成隊波散哂,將軍一去,大樹飄零,不過點都估唔到輸得咁肉酸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 依我睇、咁仲未算呀!荷蘭領隊話世界杯爭第三並無意義、因為獎杯只有一個喎!你估佢會唔會刻意唱冷自己隊波呢?因此巴西唯然表明會博老命贏個秀軍、但會不會再來累街坊一次呢?今日球賽已成賭博工具、實在可悲!

      刪除
  5. 哎呀!巴西vs德國,真係戥巴西心酸! 巴西球員驚魂未定 … 又入一球,腳都軟晒啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 也許在悲愁背後可能是笑到見牙唔見眼都未定呢!

      刪除
  6. 瞓醒見輸到1:7,我還以為自己未瞓醒添呀.

    回覆刪除
  7. 踼波有沒有假,我相信會有,但只佔小部份! 假如巴西踼假波,應該點到即止,而不會給對手羞辱! 巴西球員明顯技不如人,相反其他國家的球員不斷進步,此消彼長,結果大比數落敗。但很多球迷對巴西有情意結,但我卻持相反意見!我在巴西對荷蘭的賽事中,買了五十元荷蘭勝,因為我看了幾場巴西有份出賽的賽事,均在水準之下,不明為何巴西仍是被看好的一隊,結果我沒有跌眼鏡,荷蘭勝出!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有真自有假、有假自有真、這是千古道理、但還是那句、不賭為妙矣!

      刪除
  8. 大聲葉把聲醫家仲記得,

    回覆刪除