2013年12月6日星期五

政改荒案禍福難料



你歸邊時我佔中
藩旗豎起刮北風
勿謂先生無義氣
自知講理嘆詞窮

紫荊大歸以來、在講人自講的大前提之下、紫荊人有幸先後領略到傷人自講、娛業自講、西廠自講三種不同嘅滋味。下一屆將會輪到那一類型式來自講、成為今次政改荒案的主題。當年阿懵總督貿然使出一招八萬五開罪大財閥、結果反令自己腳痛衰收尾。當滿清大貪官和珅第九代孫和曾登上總督寶座後、便堅決不移的執行劫貧濟富政策、結果將全城街坊累起。被冠以紅門臥底嘅施威、上任後泡製出來的一籃子政策加深社會上的兩極矛盾、至今越演越烈。因此紫荊城內沒有和諧只有河蟹。

紫荊城看似七國咁亂、但其實只有兩大勢力爭峰。當中最為財雄勢大的當然是朝廷招安而來的那群阿爺擁躉、其次就是大反派。別看那位自稱今次立場堅定的鐵頭大哥高呼有篩選嘅大選冇得傾、但事實上阿爺擁躉的對手從來都不是大反派、而是紅門的系人馬、當年狼豬鬥一番之時、鐵頭大哥遙遙落後、機乎令人忘記他也有份參賽、就是鐵證。自從「危機解衊」踢爆無論是阿爺擁躉抑或是鷹尾粉絲都曾紛紛潛入花旗公館揩tea 之後、萬歲爺便心中有數、所以非己出者誰也不會信。按照目前形勢看來、撤銷篩選制度必定不行、即使佔中派馬上發難亦不能轉移朝廷意志。

現在政改荒案嘅咨詢文件已經發出、不過大反派一口咬定那只是一齣大龍鳳、並呼籲支持者做好佔中準備。以目前的形勢看來、大反派確實是非常不爽、因為歸本法就是一個金剛圈、而緊箍咒又緊握在萬歲爺手中、即使是孫悟空也無法掙脫、唯一可以做的就是借題發揮將事情鬧大、將佔中火力加碼。不過佔中的代價巨大得難以想像、如果演變成六四翻版的話、國際制裁就有藉口、到時笑死扶桑、樂死花旗、而天朝即使不至於會被打回冰河時期去、亦最少倒退三十年。大國夢?嗚呼哀哉!

23 則留言:

  1. 點改都要亞爺肯先得呢!未見過有政府會養住班反對黨來玩自己的啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 紫荊城就有嘞!成個電台有板你睇。

      刪除
    2. 你真係覺得維基兄自身冇問題?

      刪除
    3. 係用皇家飯養既紫荊城電台。

      刪除
    4. 依在下看、阿爺冇可能任由籠裡面嘅雀仔到處亂飛嘅。

      刪除
    5. 依家冇「皇」家呢!香港又怕亞爺斷水斷糧,兵都冇隻,真係等花旗進軍,又做殖民地乎?
      追求自由,你究怕亞爺尐嘜?香港係咪可以用你嘅想法行落去呢?

      刪除
    6. 我既想法?我估你諗錯左我既想法,我十多年前開始已經冇擔心過亞爺那方面了。

      刪除
  2. 相信、也不希望變成六四翻版喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當然不希望會咁、但紫城是個複雜之地啥也可能發生的。

      刪除
  3. 自從周融一班人搞左個幫講出腥,佔中的腥味好像大不如前了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在中環見過兩個佔中人士在街頭「演講」,但人群像蟻群遇上阻礙物似的,繞過他們來行。

      刪除
    2. 佔中是冷是熱目前很難分曉、不過市場總是有的。

      刪除
  4. 唔知個壓力煲仲捱得幾耐. 令人擔心.

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 改就一定會改、但方向就很難說得準。

      刪除
  6. 其實一早知阿爺唔會選條友嚟反自己架!~有啲人念得太理想啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿爺係家長、一家之主嘅地位豈容挑戰?

      刪除
  7. 香港人精甩尾,佔中無可能會變六四翻版! 一百萬中國人同一百萬人香港人係有好大分別!,不能混為一談! 不過我覺得佔中的效果不會太大,如果我係阿爺,我就蹺埋雙手,到時睇你哋班港人點樣自亂陣腳!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要是人就必有弱點、由其是到了殺埋身嘅時候理智就會遠離、後果大慨不言而喻....

      刪除